PIP Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Halois alle sammen! For tiden så driver jeg med et lite eksperiment på www.pip.no, og nå er det på tide å øke innsatsen litt. Trine Grung kom nemlig innom og prøvde å psyke med ned, og det kan vi jo ikke ha noe av. Det store spørsmålet er om jeg faktisk må løpe 15 mil eller ikke. PIP Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Spring til du ikke orker mer. Gå så hjem og ta en dusj. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 15 mil ??? Det er jo til og med langt med bil. Hvem er forresten Trine Grung ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Synes disse greiene dine er morsomt. Samme PIP som på NWF? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei. 15 mil eller 150 km er et stykke , men det er ikke umulig selv for en utrenet. Hvorfor ikke prøve en grei måte som har blitt anbefalt av proffesjonelle. Det er så enkelt som 5 minutter løping og 1 min fort gåing. Da vil musklene få tid til å lade opp mellom hver intenval. Det vil gjøre at du har mulighet for å fullføre. Du sliter deg ikke helt ut.. Se siste nummer av iForm (mainummeret) Men du bør begynne å trene en 6 måneders tid før du prøver deg på en såpass lang strekning for å begrense påskjenningene på ledd. Bør ha med noen som kan sørge for mat og drikkeposter underveis. Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå