Gjest dontliketoask Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har ei dame, og alt er topp, sexlivet fantastisk bortsett fra oralsex. Jeg er typen som er fan av oralsex, men jeg er også typen som ikke liker å be om ting. Oppfatninga hennes på oralsex etter det jeg har skjønt er at hun ikke har noe imot å gi, men hun liker ikke få. Jeg har flere ganger tilbydd meg å gå ned på henne, men hun vil ikke. Reason, I dunno. Syns sexen kan bli littegrann kjedelig, forspill der jeg kan fingre til en orgasme, og jeg blir tørr runka er ikke alltid like godt. Blir liksom bare selve 'sexen' som er nice for min del. Hadde hun sagt at hun ikke var fan av å gi kunne jeg gitt meg, men det er ikke hva hun har sagt. Liker ikke spørre/mase, tenner meg mye mer om hun faktisk går ned fordi hun vil. Noen tips ? Hvordan jeg kan hinte mer ? Annet enn å si meg villig til å gå ned på henne ? Hadde gjort sexen 1000 ganger bedre for min del, selv om den er konge allerede. Mest kanskje fordi jeg tenner av å se please henne, men hadde ikke gjort noe å bli sugd av og til. Jeg kan nevne at jeg er en gutt på 23, men poster som gjest fordi jeg kjenner folk på forumet. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Prøv deg på oralsex på henne. Hvis hun vil => go for it, du får nok igjen en gang. Hvis hun ikke vil => spør hvorfor, og spør om har noe i mot å gi. Du må nesten bare spørre imo. Lenke til kommentar
Gjest dontliketoask Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hun vil ikke motta, og viss jeg spør rett ut blir egentlig hele vitsen vekke for min del. Vet ikke om jeg hadde klart å nyte det skikkelig, følt det var mer 'tvang' Lenke til kommentar
Leus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er mulig hun ikke føler seg ren nok til at du skal ned der. Ta en dusj sammen med henne og se om du enda får samme svar etterpå (Om du ikke vil spør rett ut). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Enda bedre, prøv å gi oral under dusjen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sånn sirkus hvor lenge har dere vært sammen? Og hvor mye erfaring har dama di sånn ellers? Trenger ikke svare på spørsmål. Men det kan ha noe å si hvor sikker hun er på seg selv og deg. Er ikke alle som liker at en kommer så nær. Endel som er usikker på egen lukt og smak, og er redd for pinlige situasjoner skulle du oppleve det slik. Er ikke helt umulig med tanke på at hun liker å bli fingret. Regner kanskje med at du har ansiktet ditt mot/nærme hennes når du gjør det, og at du ikke ligger mellom beina hennes, (beklager om jeg blir for direkte her). En annen årsak kan være at de fleste føler at oralsex er noe som skal gå begge veier. En bra holdning/tanke i og for seg; gi og ta. Slik jeg forstår det må du spørre dama for at hun skal suge deg til vanlig. Årsak til at hun ikke vil bli slikket kan være at hun da føler at hun også må suge deg. Er ikke alle som er like glad i det. Ikke nødvendigvis fordi de finner det ekkelt. Men fordi det for mange gutter/menn tar svært lang tid å komme når man blir sugd, det er ikke alltid like godt for kjevene.. og finner ikke dama selve handlingen tennende kan det etter 20-30min bli litt kjedelig. Når det kommer til å ikke like å be om ting. Har det på nøyaktig samme måte. Om du ikke allerede har gjort det; sørg for å formidle dette klart og tydelig til din dame. Ikke akkurat tennende å måtte be en dame flere ganger om å suge deg før hun faktisk gjør det. Da kan det nesten være det samme spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg