kip Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sitter pr. idag med BulletProof FTP... Tenkte jeg skulle prøve noe annet.... Forslag? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes bulletproof er best. Men RaidenFtp skal visst nok være bra Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg installerte GuildFTPd igår, og er ganske fornøyd. Det bruker lite ressurser og har lav læringsterskel. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg installerte GuildFTPd igår, og er ganske fornøyd. Det bruker lite ressurser og har lav læringsterskel. GuildFTPd er bra. veldig brukervennlig i forhold til noen andre programmer i tillegg. har brukt en veldig liten stund, men er svært fornøyd. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 SmartFTP er også et godt valg. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har tested mange ftp-servere for windows og har alltid gått tilbake til bulletproof. Det er liten, lett, oversiktlig og rask. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har tested mange ftp-servere for windows og har alltid gått tilbake til bulletproof. Det er liten, lett, oversiktlig og rask. Lenke til kommentar
kip Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 SmartFTP er også et godt valg. Ser du bor i Larvik.... Det gjør jeg og...... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Windows: Warftpd Unix/linux/*BSD: proftpd, pure-ftpd eller glftpd Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ser du bor i Larvik....Det gjør jeg og...... Helt sinnsykt Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 syns nå BPFTP Server er best jeg da... Hey enda en Larviksgutt jo vi ruller Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 SmartFTP er også et godt valg. Ser du bor i Larvik.... Det gjør jeg og...... Kult da Hvor i Larvik bor du? Lenke til kommentar
kip Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 SmartFTP er også et godt valg. Ser du bor i Larvik.... Det gjør jeg og...... Kult da Hvor i Larvik bor du? NSB boligene ved pigmenten..... Nei, IKKE hos Agnes...he-he Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 GuildeFTP. D kan du også koble opp til mIRC. Meget praktisk, lett og lære, enkelt grensesnitt, resurs sparende. Har aldri gidda å teste noen andre siden d har ufnka så bra 8) Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 SmartFTP er også et godt valg. Ser du bor i Larvik.... Det gjør jeg og...... Kult da Hvor i Larvik bor du? NSB boligene ved pigmenten..... Nei, IKKE hos Agnes...he-he I mellom Farris vgs og thor heyerdahl vgs hehe ikke langt i fra.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 SmartFTP er også et godt valg. Ser du bor i Larvik.... Det gjør jeg og...... Kult da Hvor i Larvik bor du? NSB boligene ved pigmenten..... Nei, IKKE hos Agnes...he-he I mellom Farris vgs og thor heyerdahl vgs hehe ikke langt i fra.. okey, jeg bor i byskogen Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Greit nok at en samtale kan spore av, men det må da være grenser! Kan dere for guds skyld holde den "hvor i Larvik er du fra"-diskusjonen til et annet medium, f. eks PM? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hehe, okey...skjønner hva du mener, sorry. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Blackmoon ftp server er et veldig bra ftp server programm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå