karobaro Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hei! Jeg er 17 år å lurer på om deet er noen som vet om noen plasser i oslo jeg kan få tatt tatovering? Har lakt ved bilde av tatoveringen jeg skal ta. På forhånd takk! -Karoline Endret 23. mars 2010 av karobaro Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 så vidt jeg vet så vil seriøse tatovører ikke tatovere folk som er under 18 uten samtykke fra foreldre. hvis du har det så kan du jo sjekke gulesider for tatovører i Oslo. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ingen seriøse tatovører vil tattovere noen under 18år, uavhengig om de har foreldrenes tillatelse. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Som nevnt over, de seriøse tatoverer ikke deg som er under 18. Gjør de det, styr unna salongen. Litt on-topic, når du først blir 18 har jeg hørt mye bra om House of Pain og Oslo Ink. Sånn ellers har jeg ikke noe peiling på tatoveringer da det sjelden er pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå