NinjaGaiden Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har bestemt meg for å migrere fra et gamelt gamertag, til et nytt. Har fått frigjort den gamle e-post adressen og linket den til det nye gamertaget. Problemet er, at jeg ikke får slettet VISA kortet som betalingsinformasjon via www.billing.microsoft.com, på mitt gamle gamertag (Jeg har fått sagt opp gullmedlemskapet, etter mye styr med MS-support, og fått revertert den gamle profilen over til "silver", men jeg får ikke fjernet kortet som betalingsinformasjon). Og siden MS-support basserer informasjon på kredittkort, linket til gamertaget, så går jeg ut ifra at det ikke går an å bruke samme VISA kort, på to forskjellige profiler. Så, summa sumarum... Hvordan får jeg slettet kortet fra den gamle profilen/gamertaget, slik at jeg kan bruke det på den nye? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du har to valg.. 1. Ring til MS og be de fjerne kortet. 2. Last ned GFWL klienten og fjern kortet fra settings-menyen Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Du har to valg.. 1. Ring til MS og be de fjerne kortet. 2. Last ned GFWL klienten og fjern kortet fra settings-menyen Pointet her er, at det var MS support som henviste meg til billing.microsoft.com, for å fjerne kreditt kortet (Dette var ikke noe de gjorde, de kunne bare si opp gull medlemskapet). Men etter å ha styrt på med billing.microsoft.com, så virker det plent umulig å fjerne VISA kort (En kan legge til nye betalings-muligheter, men ikke fjerne gamle, uten å ha noe nytt). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Prøv det jeg skrev som nr. 2 da, det funka ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Prøv det jeg skrev som nr. 2 da, det funka ihvertfall for meg. Prøvde det nå. Det funket glimrende. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå