DementedAlbino Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er på jakt etter noen gode trådløse røykvarslere som kan seriekobles. Fint om de ikke er så altfor dyr, og samtid gjør nytten. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er på jakt etter noen gode trådløse røykvarslere som kan seriekobles. Fint om de ikke er så altfor dyr, og samtid gjør nytten. hva med å google trådløse reøykvarslere først? og hva mener du er dyrt? en trådløs varsler med mulighet for seriekobling er ikke akkurat gratis vis du skal ha kvalitet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Har selvsagt googlet, men får ikke direkte masse treff på brukererfaringer osv da. Greit å vite litt om hva som blir anbefalt av de som har brukt de fremfor å kjøpe i blindet. Nå får en 2 pakninger til rundt 250 kroner, så 125 kroner pr varsler synes jeg er en fin pris, men igjen, hvordan kvaliteten på disse er aner jeg dessverre ikke, så derfor laget jeg denne tråden. De jeg har sett på til rundt 250 kr for en 2 pk er forresten Housegard KD101-LF trådløse røykvarslere, så noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
comsy Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 http://www.fakkelmannen.no/index.php?nr=90&idkategori=116 Vet att elotec sine produkter er bra, men prisen synes jeg var stiv. Har selv ikke erfaring med de andre merkene som ligger for salg her, da jeg selv jobber med mer avanserte systemer. Men uansett så har jeg kjennskap til butikken, og vet att de ikke selger dårlige produkter. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bygg obs selger trådløse røykvarslere Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Takker for tipset. De hadde 3-pakninger til 298:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå