Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

PC'en min vil ikke laste ned

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Sliter for tiden med et utrolig irriterende problem med min PC. Jeg sitter på et trådløst internett som i utgangspunktet er ganske raskt, men jeg kan ikke laste ned noe. Prøvde å laste ned en WoW-patch via torrent, og lastet ned med mindre enn 10 kb/s, mens en annen som sitter rett ved siden av meg laster ned på 150-200 kb/s, og fikk ned samme fil på en halv time, mens det hos meg sto at ETA var på 2 uker og 5 dager :S

Jeg er så utrolig frustrert, og kjenner egentlig bare at raseriet begynner å småkoke i meg. Jeg har selv sjekket at nettverkskortet mitt er oppdatert mtp drivere, og har også sjekket at jeg har en port åpen for torrent. Jeg har også konfigurert Windows-brannmuren til å slippe gjennom uTorrent. Problemet er der fremdeles, og lager kvalm for meg.

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mistenker at problemet skyldtes dårlig nettforbindelse hos utdelere. Filen hadde 5 utdelere, og tilgjengeligheten var god, men det lastet omtrent ikke ned. Fant en alternativ fil som nå laster ned til rundt 400-500 kb/s. Problem solved, obviously! :) Takk for svar forresten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...