ok67 Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Ja, eg trur det finst eit script til Gimp som gjer nettopp det. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dette filteret ser da lovende ut?: http://docs.gimp.org/2.6/C/plug-in-lens-distortion.html Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 På veg ut for å ta dagen bilete, og det siste i denne utfordringa kan det vera greit med ein oppdatert variant av gårsdagen. Har justert litt på perspektiv og ting og tang. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Årets siste Aprilfestbilete. Det har vore ein kald April månad og ikkje så mykje vårstemning akkurat, men kanskje det finst håp..... Snømålestanga ved Baklidammen er i alle fall på bar mark. Og med det var Aprilfesten avslutta, med noko varierande innhald og kvalitet, men eit bilete kvar dag vart det i alle fall. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Den var interessant ja....(Vært litt mer vår hos meg da ) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takker for fin fest - en utfordrende utfordring! Synes nyversjonen av gjerdet og vannet ble veldig kontant og bra. Brudeslørfossen ble også glimrende. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Flott fest dette! Mange flotte vannbilder.. Tror min favoritt må være bildet den 27. fra Theisendammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå