Petteram Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Pent det siste der ja. Sikkert der Draugen bor. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Meir tradisjonelt bekkebilde i dag. Ikkje mykje vår i lufta akkurat, men eg kjem no stadig nærare fossen "min". Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 .. men eg kjem no stadig nærare fossen "min". Jeg la faktisk merke til det før jeg leste det. Spennende å følge med på begge trådene. Jeg liker forøvring lange lukkertider når vann er involvert. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 I dag var det fossen sin tur. Det har vore skikkeleg dritvær heile dagen, men litt oppholds på ettermiddagen slik at det var mogeleg å koma seg ut ein tur. Ikkje det mest spanande bilete kanskje, men fossen må vera med uansett. Det blir nok fleire bilete av han før eg kjem meg vidare oppover i bekken. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Der var den ja...bra med vann i den også Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 15. april var virkleig en home run! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg liker denne tråden! At den stadig skal et hakk videre oppover bekken, og at du stadig innfrir med bildene dine, ok67, gjør den til en glede å følge Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ein detaljstudie frå fossen i dag. Pluss ein liten bonus Tidlegare gikk det ei jernbanelinje forbi her, biletet viser den gjenmura tunnelen. I dag er det kun ein liten opning, stor nok til at flaggermusene som bur i tunnelen kan komme inn og ut. Jernbanelinja gikk gjennom hølen nedanfor fossen, sjølve bekken var då ført i rør. Ein eller annan stad har eg lese at Knutsen og Ludvigsen spelte inn TV program i denne tunnelen, bla. Grevling i taket. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Der var det fin boblestruktur ja... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Kanskje ikkje det mest spennande motivet i dag, men eg har no bevega meg lengre oppover langs bekken, og der framme kan me skimta neste foss. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fine brun-nyanser, så du trekker oppover mot snø nå da... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Målt langs bekken så er eg nok ikkje meir enn ca 600 meter frå fjorden. Biletet er teke ikkje langt ovanfor fossen "min". Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Tid for neste foss i bakgrunnen ser ein også trappene som er bygd for å laga gangveg oppover langs Ilabekken Dagens bonus viser (det eg trur er) tunellinnløpet for Ilabekken, der den gikk under bakken før den vart opna opp at for nokre år sidan. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg pleier ikke like slørete vann bilder, men på dagens passet det glimrende. Vannet skaper virkelig dybde i bilde på den måten du har fått det frem her. Øynene kan følge vannet innover fra blikkfanget i den nedeste fossen. Dette likte jeg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det var da et nydelig brudeslør! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Eg hadde eit par andre variantar med både meir og mindre sløra vatn, men det var dette som var det beste syntes eg. Med lengre lukkartid så blei det alt for mykje sløra i "avløpet" av spruten i den nederste fossen. No er det eit vist mønster i spruten, mens med lengre lukkartid var det berre difust alt saman. Endret 20. april 2010 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det var da et nydelig brudeslør! Enig, fin liten vifte-foss...ikke mye grønt rundt den enda, men det kommer vel snart. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Blir nok grønt ila mai, og då har eg tenkt meg tilbake. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Slenger meg med på skrytinga - pent bilde med fin dybde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå