Gå til innhold

Aprilfest 2010 - ok67 - Vårstemning langs Ilavassdraget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var det fossen sin tur. Det har vore skikkeleg dritvær heile dagen, men litt oppholds på ettermiddagen slik at det var mogeleg å koma seg ut ein tur.

Ikkje det mest spanande bilete kanskje, men fossen må vera med uansett. Det blir nok fleire bilete av han før eg kjem meg vidare oppover i bekken.

post-19109-1271526862,0352_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ein detaljstudie frå fossen i dag.

post-19109-1271594242,473_thumb.jpg

Pluss ein liten bonus

post-19109-1271594288,2986_thumb.jpg

Tidlegare gikk det ei jernbanelinje forbi her, biletet viser den gjenmura tunnelen. I dag er det kun ein liten opning, stor nok til at flaggermusene som bur i tunnelen kan komme inn og ut. Jernbanelinja gikk gjennom hølen nedanfor fossen, sjølve bekken var då ført i rør. Ein eller annan stad har eg lese at Knutsen og Ludvigsen spelte inn TV program i denne tunnelen, bla. Grevling i taket.

Lenke til kommentar

Tid for neste foss

post-19109-1271790033,03_thumb.jpg

i bakgrunnen ser ein også trappene som er bygd for å laga gangveg oppover langs Ilabekken

Dagens bonus viser (det eg trur er) tunellinnløpet for Ilabekken, der den gikk under bakken før den vart opna opp at for nokre år sidan.

post-19109-1271790146,4436_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Eg hadde eit par andre variantar med både meir og mindre sløra vatn, men det var dette som var det beste syntes eg. Med lengre lukkartid så blei det alt for mykje sløra i "avløpet" av spruten i den nederste fossen. No er det eit vist mønster i spruten, mens med lengre lukkartid var det berre difust alt saman.

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...