Gibson Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skal kjøpe meg en ny MP3 spiller og sikler veldig på Apples nyeste iPod, med 10 eller 15 GB. Før jeg bestiller vil jeg bare være sikker på om dette er det beste kjøpet eller om det er andre, bedre alternativer. Erfaringer? Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 kjøp den med 15 gb.. den er best (den med 30 har bare større lagringsplass.. ingen flere finesser). Jeg har leitet mye, men finner ingen bedre.. bare billigere iPod er DYR, men god damn så bra. Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ipod er best!!! 8) Ingen andre er på nivå! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Enig med Jallamann, skal du først ha en iPod, burde du ta deg råd til 15GB versjonen, 10GB mangler for mye gadgets (og vi liker vel gadgets, gjør vi ikke? ). Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg bestile ipod 15gb fordi det medfølger fjernkontroll, bæreveske, docking cradle som ikke medfølger på 10gb versjonen, og selvfølgelig 5gb ekstra. Gå for 15gb versjonen, uten tvil. Når jeg sporte pakken i dag så sto det følgende:"handover accepted (scanned) by CEP" Hva betyr det, noen som vet? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Da er vi alle enige. Er det noen alternativer til å bestille den direkte fra Apple? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Søk i prisguiden så finner du det ut. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jepp men mange plasser tar de rundt 400 kr mer en de gjoer paa webshoppen til apple. Du faar gratis frakt paa apple naa hvis du handler over 2500 kr Du KAN faa den med gravering til 180 kr paa apple.no noe som maa sies og vaere en ganske fair pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå