E-Jensen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 På tide med ny telefon og jeg har bestemt meg for Samsung Pixon 12...... tror jeg.... Noen som har erfaringer med denne telefonen? Positive og negative tas i mot med takk Jeg bruker telefonen lite og det jeg bruker den til er å ringe ca 15 - 20 samtaler à 2-4 minutter pr. mnd , sende sms ca 30 stk pr. mnd og ta bilder. Det jeg lurer på i tillegg til erfaringer med telefonen er HVOR skal jeg kjøpe den? Vil jo ha den billigst mulig. Om jeg skal kjøpe den med eller uten abonnement kommer jo an på prisen. Har idag et abonnement fra Telenor som har gått ut, FriFiks Tar gjerne imot tips om hvilket abonnement som lønner seg for meg. Lenke til kommentar
E-Jensen Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Ingen som kan svare på noe av dette? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Uten abonn: http://www.amentio.no/ har den til 4984 kr + frakt. Har det vert jeg som skulle kjøpt hadde jeg kjøpt den hos Chess med ChessXtra abonnement. Da får du den for 4899 kr. Chess betaler frakt. Kan også kjøpe den med ChessXtra-nedbetaling-149. Da får du den for 3099,-. Totalprisen kommer på 4887 kr. Chess betaler frakt. ChessXtra har et minimumsforbruk på 69 kr. Er vel omtrent det du bruker i mnd. Og det jeg vet om mobilen er at det er trykkskjerm og ikke berøringsskjerm. Og at den beste kameramobilen til dags dato, har god lydkvalitet under samtaler, og er nokså rask (800 MHz), og har god skjerm. Lenke til kommentar
E-Jensen Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 4159,- UTEN abonn på Elkjøp etter det jeg kan forstå. ELKJØP Noen som har funnet den billigere UTEN abonn.? Lenke til kommentar
SimoXen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 På tide med ny telefon og jeg har bestemt meg for Samsung Pixon 12...... tror jeg.... Noen som har erfaringer med denne telefonen? Positive og negative tas i mot med takk Jeg har denne telefonen og er godt fornøyd. Tar bilder og filmsnutter av god kvalitet. Men så ble den da også kåret til årets kameramobil i 2009 i noen medier. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå