jellybelly123 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg vurderer å søke forkurs til ingeniørutdanning. Siden jeg allerede har generell studiekompetanse, anbefalte rådgiveren meg å vurdere tresemestersordningen. Det virker unektelig kjekt å spare et år - ikke minst når det gjelder studielånet som er stort nok fra før, men jeg ble unektelig en smule svett da jeg så alt som skal klemmes inn i løpet av sommeren. Er det noen som har gått dette løpet? Er det overkommelig, og hva gjorde dere eventuelt for å forberede dere før skolen begynte? Lenke til kommentar
Gotos Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå har ikke jeg tatt TRES, men driver med forkurset nå og hvis det er slik at du skal ha hele fysikk og matte pensumet presset inn på 3måneder så blir det mye skole. Er ikke noe problem med fysikk og matte på forkurset, men det er ikke bare å flyte gjennom. Er jo to års pensum på 1 år. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg tenkt meg nøye om. Er du veldig motivert til å jobbe mye skolen i sommer? Er du flink i matte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå