Marv Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det noen her som studerer Nettverk og IT-sikkerhet ved Noroff? Noen som kan si litt om hvordan studiet er og hva dine "planer" er fremover.... vurderer selv å gå denne linjen og ta 3 året i wales.... bachleorgrad.. noen som vet hvordan jobbmulighetene etter dette er? Lenke til kommentar
Marv Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 ingen som har noen innspill her? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg ville nok heller satse på f.eks. informasjonssikkerhet på HiG. Definitivt et bedre studium. Billigere og. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Nå er det ikke meningen å tråkke på tær og fornærme noen, men jeg forstår ikke hvorfor folk velger å gå på studier som dette. Å betale 100.000, og ikke engang få en grad å slå i bordet med er latterlig. At Noroff o.l kan gå i pluss forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kan anbefale HiG. Der kjenner jeg flere av foreleserne, som er høykompetente. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå