kire Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Når jeg spiller Street Legal låser PC'en seg hele tiden. Må skru den av. Når jeg skruer den på igjen sier XP at det er skjermkortdriver-problemer som forårsaker ustabil PC. Jeg har Radeon 9500pro og de nyeste driverne. Hva kan jeg gjøre? Er mektig lei av å skru av PC'en hver halvtime.. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har du prøvd de 4 patchene på tilsammen ca. 133MB som kan lastes ned på spillets hjemmesider? Hvis problemet kun oppstår i Street Legal kan det jo hjelpe på litt. Når sant skal sies er jo spillet ørti ganger bedre i patcha tilstand også. Hvis du derimot har patcha, og ikke bruker en eller annen ustabil nocd-patch. Har du prøvd å fjerne driverne og installere dem på nytt? Hvilken DirectX har du? Lenke til kommentar
kire Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Kaaanskje det er en ustabil nocd patch. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Bruk spillet uten noen form for nocd opplegg da, rett fra cden, så får du det du har kjøpt hvertfall. Og da ser du fort hvor problemet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå