xypher606 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei, Jeg har windows XP. Jeg forsøker å kjøre Gangsters: Organized Crime (fra 1998?) i windowed mode. Jeg har forsøkt å lage snarvei og legge til alle mulige switcher jeg har funnet på google... -w, -window, -windowed ++++. You name it! Trenger flere tips til hva jeg kan prøve? Det beste hadde vært ett eget program for å starte spillet i windowed mode. Noe i likhet med dosbox, der får du vel en "virtuell dos PC" (på en måte). Desverre kan jeg ikke kjøre Gangster fra dosbox selv om spillet er gammelt. Det blir ikke aktuelt å sette opp noen virtuell pc med full XP installasjon, må ha noe som er rimelig simpelt. Hvis dere har noen bra tips til meg, så kom med de! På forhånd takk Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 GENIALT! MIDT I BLINKEN Vi får bare håpe det virker på spillet. Jeg skal teste det ikveld! Takker så mye! =D Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Funka desverre ikke. Jeg fikk startet spillet i windowed mode men grafikken ble FUBAR samme hvilke instillinger jeg forsøkte. Tror ett og slett spillet er for gammelt til det programmet, selv om det bruker DirectX 6. Jeg prøver nå Microsoft Virtual PC 2007 - det er gratis. Lager meg en virtuell XP pc. Jeg sa jeg ikke skulle gjøre det men... Jaja... Nødløsning kan man vel si Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Funka desverre ikke. Jeg fikk startet spillet i windowed mode men grafikken ble FUBAR samme hvilke instillinger jeg forsøkte. Tror ett og slett spillet er for gammelt til det programmet, selv om det bruker DirectX 6. Forsøk å deaktivere DirectDraw eller Direct3D Settings. Det pleier å hjelpe med gammle spill. Endret 25. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå