Sinderella Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har et lite spørmål om nett hjemme. Har en stasjonær som er koblet opp til kablet nett. Og en bærbar som jeg gjerne skulle hatt på nett. Det jeg lurte på er om det er noen muligheter for å sende nett fra den stasjonære til den bærbare? Tenkte endten om det er mulig med bluetooth (kan koble opp den bærbare via BT og mobilen, men går det med å koble den til den stasjonære å bruke dens nett via BT?) eller kan man koble inn en wifi dongel på den stasjonære og koble til via den? Takker for svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Det skal være mulig å bridge kablet til trådløst på den måten du ønsker i Win 7. Jeg har kun lest om dette så noe mere hjelp kan jeg ikke tilby uten å finne igjen artikkelen om det. Vet ikke om dette programmet kan hjelpe deg, men ta en titt.Turn Your Windows 7 Computer Into a WiFi Router Her er også en artikkel. Can you turn your computer into a wireless access point without a wireless router Og denne ser veldig aktuell ut.Build a Wireless Home Network without a Router Endret 23. mars 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå