Gå til innhold

AprilFest 2010 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake

Anbefalte innlegg

Det har vært en bra fest med mange bra bidrag. Føler det var en del som startet som falt av etter hvert. Kommer det en ny fest i juni, eller?

Jeg oppdaget fort at april var en fryktelig tung måned for meg. Det ble mye jobb, skolearbeid og flytteplanlegging som kom i veien. Dessverre. Jeg er dog helt med på en litt kortere fest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig også tilhenger av litt kortere utfordringer med mer fokus. Ulempen er at en-ukers er litt korte, to ukers er muligens også litt lange. En mellomting kan muligens være å starte på fredag, og avslutte søndag uken etter?

Dette høres ut som en bortimot ideel løsning for min del. Enig i at utfordringen ikke bør være for ekskluderende -- i dette legger jeg

(i) ingen utstyrskrav

(ii) fotografer med alle mulige interesser bør kunne være med; landskap, makro og portrett burde alle kunne hive seg på

Hvordan spesielt det siste skal kunne kombineres med å ha en spisset utfordring er jeg litt usikker på. Det trenger jo ikke gjøres verre enn at hver enkelt av oss prøver å tenke ut litt mer spissede prosjekter; månedsutfordringene er såpass lange at en nødvendigvis må ha noe litt vagt for å ha ideer ut måneden, ~10 dager er langt greiere i så måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...