Knife Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Hei, i den siste tiden har jeg fått slike rødemerker rundt nesen, hvis jeg ikke tilfører fuktighetskrem så begynner det å flase. Det begynte som et lite merke rundt nesen, seinere kom det over skinnet og øyebrynene. Hvis jeg ikke tilfører fuktighetskrem på flere dager begynner store deler av ansiktet mitt å flase. Fastlegen min har bestilt en time til hudlegen, men nå har jeg ventet snart i 1 mnd :S Kan det være allergi? Eggealergi? melk? Spiser ganske så mye mat om dagen, rundt 10 egg, 300-500g kjøtt (kylling/svin..), 1-2 liter melk om dagen ... Hva kan det være? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Reaksjon på sopp. Naturlig sopp som alle har men som du reagerer på. Husker ikke hva det heter, men jeg har det samme. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Så hvordan blir man kvitt det da? Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det tror jeg ikke du blir, har hatt det samme i årevis.. Holder det i sjakk med fuktighetskrem. Rense og smøre på hver j**** dag. Men da synes det hvertfall ikke. Dusj etter all aktivitet og bruk flasshampo i ansiktet hehe.. Det gjør jeg. På begge sidene av nesen, samt i rommet mellom høyre og venstre øyenbryn og litt på undersiden. + vanlig flass på hodebunnen.. Endret 25. mars 2010 av brukernavnkongen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Plages selv med denne driten, har fått Fungoral 2% hos legen. Men klarer jo aldri å passe på å smøre hver morgen og kveld, så avbryter og begynner på nytt hele tiden. Dermed har jeg det enda... teit, i know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå