MorePower Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skjerm (LCD): Samsung 17" LCD, Syncmaster 172T Hva med å kjøpe en større skjerm. Syncmaster 191T er også meget bra. Hvis du ikke absolutt må ha høytalere i skjermen din da. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Rått oppsett det der Jeg ville kanskje ha slengt på noen flere kabinett vifter. En så rå pc trenger kjøling.. Hvis du vil kan du jo kjøpe et vapo sett eller et litt billigere vannkjølingssystem Opp til deg Jeg mener å ha lest et sted at det Skyhawk toweret er av ikke alt for god kvalitet, mulig jeg tar feil men. Prøv å finn noen tester av det kanskje =) Du vil vel ikke kjøpe en sånn pc til meg og vel ? Se på pcen jeg må slite med Dette var trist. Veldig trist. Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Hei. Takker for tilbakemeldingene. Har nå endret i min originale bestilling. - Endret fra Asus hovedkort til MSI 875P NEO-FIS2R - Endret MIST CPU vifte til ZALMAN. Flere kommentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå