Sovende Panda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Skal ha ny mobil og det står mellom telefonene nevnt i emnetittelen. Mobilene er ganske like så det er vanskelig å velge. Slik eg ser det har HTC Hero dårligere skjerm, men er billigere. HTC Legend er ein oppdradert Hero med mykje betre skjerm, mens HTC Desire har den beste prosessoren og den nyeste programvaren, men prisen på 4000kr virker for mykje. Vil gjerne ha erfaringer fra folk som har kjøpt/eller har planer om å kjøpe ein av dei nevnte mobilene. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg skal ha Desire, den koster 200 kr mer med abonnement enn Legend (Netcom, med iConnect, 1499 og 1299) Jeg måtte nå uansett ha dette eller et tilsvarende abonnement (mye dyrere enn det jeg har nå, men blir nok brukt mye til surfing), så da blir det en del billigre. Designet liker jeg litt bedre på Legend, men med tanke på hvor mye dårligre den er så vil jeg si det er det verdt det å betale 200 kr mer og få en mobil som ikke er like fin, men mye bedre. Endret 23. mars 2010 av multisync Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 HTC Desire til 1399 kr + 199 kr i 12 måneder = 3782 kr og gratis frakt du legger simkortet i skuffen og bruker det du har allerede Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hm, interessant. Det er ikke noen SIM-kort-sperre, altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå