Tore Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har fått utlevert en Samsung NC10 på jobben, snerten god mini-pc det... Men når jeg i dag sto ute ved en sentral og startet opp et av de nødvendige programmene for konfigurering viser det seg at siden programmet er laget med "fixed" høyde/bredde (trolig 640pixler høyt), så vises ikke menyen nederst i dette vinduet.... Ergo er det umulig å bruke programmet på denne pcn / pcer med skjermoppløsning på 600pixler... Finnes det noen måte å gå rundt denne "sperren" som kapper vinduet så menyen ikke blir med, eller må jeg levere tilbake denne søte lille...? Vinduet har ikke muligheter for å dra ut sider, eller maksimere e.l. Jeg prøvde win 98 kompatibilitet, 256farger, deaktiver virtuelle tema, uten endring... Finnes det en løsning.?? Jeg vil gjerne beholde denne PCn.... Lenke til kommentar
oddi Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) NC10 har vel GMA 950? I så fall kan du prøve dette: http://www.liliputing.com/2010/02/driver-update-kind-of-brings-higher-resolutions-to-netbooks-higher-resolution.html Endret 25. mars 2010 av oddi Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Takker & bukker oddi!!!! Har sittet og eksprimentert litt nå, Win 7 driveren kan ikke installeres på XP, men på ett eller annet tilfeldig vis så fungerer den delen med å sette større oppløsning på XP... ((Installere deler av Win 7 og hele Win XP driverpakken...)) Dette fungerte faktisk.! En av-art vertfall, kjører XP på denne PCn... Nå kommer også menyen i programmet med å alt fungerer som det gjør på de større slepbare vi har brukt.! Så de gangene jeg skal bruke akkurat det serviceprogrammet så har jeg en fin løsning, ellers må den få stå på 1024x600, det ser absolutt best ut.. Da blir jeg å å beholde NC10...! Digg, Takk, du reddet meg fra en tilbakelevering oddi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå