Sinnor Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Trenger litt hjelp. Har alt jeg trenger ellers, men enheten jeg har nå duger ikke lydmessig. Vil ha en Pioneer cd/radio som leser USB/MP3, og som har skikkelig god lyd. Mye dynamikk i nedre frekvens-område. Hadde det i en Pioneer-spiller som jeg ga bort, fordi den ikke hadde USB. Den hadde knall-fin bass og kostet bare 1300.-. Kjøpte så Pioneer DEH-2100UB, men har ikke samme dynamikken som min "gamle" spiller. Har sett på DEH-4200SD, DEH-P4100SD, DEH-P5100UB, DEH-P5200UB m.fl. men hvilken av disse er "best". Har god forsterker og bra høyttalere... Endret 23. mars 2010 av Sinnor Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er omtrent samme lyden i alle de, men alle låter bra, så hvis du ikke er fornøyd med lyden i en av dem, så er det kanskje noe annet som gjør det?? Hvilke høyttalere har du foran? og hvilken forsterker til dem? Denne spilleren er BRA til den prisen: http://www.pixmania.com/no/no/2684979/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-deh.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå