Shadow-Core Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei, lurer på om der er noen spill der ute hvor du kan lage til våpnene dine? Ikke som i Call of Duty, men som å velge løpslengde, ammunisjon og slike ting. Venligst svar snarest, takk! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 deer hunter spillene:P Lenke til kommentar
Shadow-Core Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) deer hunter spillene:P Har Deer Hunter 2005, var gøy en stund, men mista interessen for slike spill. Ser mer etter skytespill som er lik Battlefield 2, Call Of Duty, og slike ting... Takk for svaret Endret 24. mars 2010 av Shadow-Core Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Om du har konsoll lurer jeg på om Army of Two har rimelig bra våpencustomizing Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Om du har konsoll lurer jeg på om Army of Two har rimelig bra våpencustomizing Der kan du jo bare skifte sikte og farge? Du kan gjøre det på Gmod vist du har mye tid Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hitman bloodmoney lar deg customize våpenene dine. forskjellige typer ammo, lydempere osv. Lenke til kommentar
Shadow-Core Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Takk for alle svar hitil, mange gode forslag... Hadde allerede tenkt på army of two, men likte ikke spillet så godt... skal skjekke ut bloodmoney. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 I crysis kan man jo fikse på våpenene Lenke til kommentar
Shadow-Core Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 I crysis kan man jo fikse på våpenene Ja, men det blir jo mer som jeg nevnte, litt som i call of duty spillene... men takk for svaret Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 I Rainbow Six spillene har man vel en del muligheter? Lenke til kommentar
Shadow-Core Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 I Rainbow Six spillene har man vel en del muligheter? Vet ikke, har bare et av dem, et gammelt... Kan noen bekrefte at det er det? Takk for svaret Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Fallout 3 med weapons modification mod Kanskje ikke helt hva du er ute etter men jeg tenkte jeg skulle nevne det Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Er ikke så store muligheter i R6 spillene, hvertfall de jeg har spilt.. Stort sett diverse sikter, laser og lyddempere. Har aldri testet det selv, men Operation 7 ser ut til å ha rimelig gode customization muligheter. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har spilt så og si alle R6 spillene som er tilgjengelig på PC. Våpenvalgene blir egentlig bare dårligere dess nyere spillet er.. Man kan velge ammunisjon og siktemidler, samt lyddemper i stort sett alle spillene. Tror ikke ammunisjons-valg er mulig i Vegas-spillene, men det som er skøy i de spillene er at man kan skru av og på lyddemperen når man selv ønsker det. Spill med mer avanserte modifikasjoner, som løpslengde og RIS/RAS for eksempel, er vanskelig å få tak i. Men du har jo ArmA 1 og 2 som det finnes haugevis av modifikasjoner til. Man får f.eks en M4/M16/AR15 pakke til Arma 2 som inneholder nesten alle mulige varianter av AR-15, inkludert M4A1 SOPMOD, SR-25 og Mk12/SPR blant annet. Man får også pakker med andre våpen, som G3 og andre H&K våpen. "Problemet" er bare det at du ikke sitter å tilpasser våpnene selv, de er ferdig tilpasset og klare til bruk. Lenke til kommentar
Shadow-Core Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Fallout 3 med weapons modification mod Kanskje ikke helt hva du er ute etter men jeg tenkte jeg skulle nevne det Endret 28. mars 2010 av Shadow-Core Lenke til kommentar
redsword Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 jeg vil heller si at Modern Warfare 2 har en DEL modifikasjoner på våpen etc. Hvordan er det med Bad Company 2 forresten? har det en del goder? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Var det ikke noe slikt i No One Lives Forever? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 jeg vil heller si at Modern Warfare 2 har en DEL modifikasjoner på våpen etc. Hvordan er det med Bad Company 2 forresten? har det en del goder? Har noe liknende i BC2 og. Det eneste du ikke kan velge der er kamo, men det er ikke så viktig for meg i hvertfall. Det som er positivt med BC2 er at du kan gjøre om på oppsettet i matchen. I MW2 så må man jo velge en class i lobby. Det slipper man altså i BC2 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Spiller du som engineer i Hellgate London, kan du ha det mye morro med oppgradering av både våpen og systemer til flyvende robot som surrer rundt deg. Nå er ikke serverene oppegående lengre, men enspillerdelen er jo fortsatt litt morro med hjernedød massedreping av diverse monstre. Hadde det ganske morro med min engineer og hans flyvende "bitende hund" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå