Delvis Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Så dette nettopp nå Norsk eBay Og vet ikke mye hva det egenlig vil si. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nyhet og nyhet... Det vil si at det er norsk tekst på ebay. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er ikke annet enn en samling av auksjoner på ebay fra leverandører som "garantert" sender til Norge. Selv om selve ebay siden er på norsk vil du handle med de samme leverandører som du finner på den "vanlige" ebay-siden (bortsett fra de som f.eks selger bare til USA). Lenke til kommentar
Gonzo2 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Har ikke "norsk" ebay eksistert i evigheter da? Brukt den hele tia jeg Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Personlig foretrekker jeg uansett ebay.com og ebay.co.uk. Synes at den "norske" ebay ikke genererer like mange søk, og på både ebay.com og ebay.co.uk er det bare å begrense søkeresultatene ved å spesifisere hvor man skal sende hen. Endret 24. mars 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Unnskyld. Visste ikke bedre jeg. Hadde bare ikke sett dette før, og er en del på eBay. Beklager så mye. Det var ikke meningen å disinformere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå