Zerzk Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei. Skulle skru opp vasken igår siden den var delvis tett. Det som skjedde det var at den ene delen ble ødelagt. Der jeg skulle skru klarte metallet å ødelegge plasten rundt. Veldig kjipt siden da måtte jeg demonterere delen og leite etter ny. Det visste seg vanskeligere enn antatt. Først lurer jeg på hva den delen som "fester" vasken heter? Og er det mulig å finne noe lignende ? Ser dere noen løsninger ved å bytte ut flere deler? Mvh Lars A. Solås Den delen dere ser som er alene på bilde nr. 5 (IMG_2728) er den delen jeg trenger å skaffe en ny av. Er av typen muffe. Siste bildet er hvordan det skal være koblet til vasken. Lenke til kommentar
Ansats Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Dette er en eldre kjøkkenvask.Denne vannlåsen som du skal ha heter tidligere UK/KU.da er det rørleggeren som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Leiligheten ble bygd i 2005. Men kan godt være. Hva hetere den delen forresten? Finner ikke noen deler som er "siste ledd" til vasken på nett. Trenger bare en del jeg kan skru fast vasken med/til men finner ingen... Leiligheten ble bygd i 2005. Men kan godt være. Hva hetere den delen forresten? Finner ikke noen deler som er "siste ledd" til vasken på nett. Trenger bare en del jeg kan skru fast vasken med/til men finner ingen... hele systemet Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 ventilsett Ser ikke dette ut som siste leddet? Det som er koblet til vasken? Hvordan vet jeg om det passer og alt sånt? Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Trur rørene er av merket joti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå