HanAndreTomaten Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei Håper jeg postet denne riktig... Trenger hjelp til å redigere en veldig enkel (går jeg ut fra) .gif animasjon. Alt jeg trenger er å endre bakgrunnen på denne skruen fra svart til hvitt :!: aner absolutt ingenting om redigering av gif, så setter pris på om noen kunne hjulpet meg med dette Takk Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tror ikke det er noe forferdelig enkel måte å gjøre dette på. Jeg ville ha lastet ned et program som deler hver enkelt bilde. Slik som GifSplitter. Så ville jeg gått inn i photoshop og endret bakgrunnen på hvert enkelt bilde og animert det, om du har photoshop da Ducky Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg foreslår at du laster ned Gimp og åpner giffen der. Da vises alle "frames" som en og en "layer". (Heia Norsk!) Så bytter du farge fra svart til hvit i hver layer, og lagre på nytt som gif. Ferdig. Det blir som regel ikke et 100% perfekt resultat, men nesten ihverfall. Hvis du synes det blir for vanskelig kan jeg alltids fikse den til for deg.. (merellermindre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå