987987987 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Håper for all del alle gir 100%. Alt annet er uakseptabelt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Veldig veldig mange Arsenal fans her jeg er nå i Oxford, og en del Barca fans rundt omkring skal være med på godpuben i morgen kveld. Alle her gleder seg til denne kampen så utrolig mye. Man to watch: Xavi. Messi er vill men Xavi kommer til å spille som en Gud på Emirates-banen. Alt passer han perfekt, alt kommer til å være helt perfekt for ham. Ah, Xavi Xavi Xavi. Lykke til, may the best team draw. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 I kveld er jeg Arsenal-supporter. Ingenting hadde gledet meg mer enn å se Barca bli slått ut. Pluss at vi trenger et engelsk lag videre også. Lykke til. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Faen, nå er det ikke lenge til kampen. Fy faeeen. Sovna klokka 9 idag tidlig og våkna akkurat nå. Max nervevrak, har ikke hatt denne følelsen for en kamp siden finalen i 06. Forventer at de siste timene blir helt jævlig. Men de 90 minuttene som følger etterpå er verdt hvert sekund nå. Helvete, skal bli så jævla deilig. Synd de faktisk er få folk som er interesert i annet enn engelsk fotball i denne bygda, ellers skulle jeg faen meg ha funnet nærmeste Barca supporter og skjelt han ut. Jævla pakk. Faaen. Ikveld skal vi faenmeg knuse Barca svina, jævla drittklubb. Fortjener ingenting. Forventer at absolutt alle møter opp med ballene på plass, og at Diaby starter. Han må. Han og Song skal faen så rævpule hele den jævla forbanna elegante midtbanen til Barca. Og Messi? Gjør deg klar til å få en jææævla svær negerkuk oppi ræva 90x2. Campbell's gonna rape ya! Lagoppstillingen: Almunia Sagna - Campbell - Verminator - Clichy Cesc/Nasri - Song - Diaby Nasri/Rosicky - Bendtner - Arshavin Men vi snakkes rundt kamptider, nå skal det handles for kvelden. PROUD TO BE A GOONER. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Å føtte helvete! Både gleder og gruer meg til kampen som bare faaaaaan! Greier ikke å få fram noe konstruktivt, så jeg gir faen i å skrive mere akkurat nå Lykke til gutta, måtte det beste laget vinne! Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gleder meg som faen! Håper det blir en kamp som svarer til forventningene. Og gi oss en reprise av dette Sol: Hadde vært konge Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 btw: * Arsenal og Chelsea får kamp fra AC Milan om Anderlecht-spissen Romelu Lukaku (16). (Daily Mail) http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2872883.ece trudde vi var på jakt etter målvakt jeg Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har helt spasmer, gleder meg sånn til dette. Er i full gang med å få opp promillen til et nivå der det er forsvarlig for blodtrykket og hjertet å se en sånn kamp. Mitt tips: Arsenal 3-0 Barcelona Henry (OG) '34 Henry (OG) '65 Henry (OG) '78 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Haha, liker spådommen din, Hegland! Jeg har vært helt nervevrak i hele dag... Dette blir stort. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 bare til å hive seg i ølet gutta lykke til alle sammen Måtte det bli en fantastisk fotballkamp Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da stikker jeg på puben! Snakkes senere! Gogogo Arsenal!! Gleder meg helt vilt nå. Gruer meg også.. Sykt spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 ARSENAL Almunia Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy Song - Diaby - Fabregas Nasri - Bendtner - Arshavin Pedro - Ibrahimovic - Messi Xavi - Busquets - Keita Maxwell - Pique - Puyol - Alves Valdes BARCELONA Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fantastisk deilig at ikke Soler sitter i studioet og jatter med på våset til Fjørtoft. Kanskje de to andre kan få dempet våsefaktoren og gjøre dette greit å se på? Lykke til gutta, måtte de beste (Arsenal) vinne! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Fantastisk lag, absolutt orgasme å se det svart på hvitt. Gallas!!! Cesc !!! Get in!!! Endret 31. mars 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hoho, det der er jo nesten et toppet lag!! Det er en god stund siden sist! Jeg holder på å DØØØØ!!!! Dette føltes bare helt uvirkelig!! Lykke til, gooners! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Håper Cesc sparker Pep Guardiola i trynet før avspark, for å sette tonen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du er ikke tilfeldigvis småfull, Hegland? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du er ikke tilfeldigvis småfull, Hegland? Hvordan kan du komme fram til det? Er jo normalt å håpe på tre selvmål av Henry, og at Cesc skal sparke Pep i trynet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lykke til alle Arsenal fans Greier ikke sitte stille akkurat nå. Blir så jævlig sint når de viser målene fra 06. Nå skal det faen meg bli hevn!!! GO GUNNERS !!!! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hahaha Hva skal man med øl nå da? Jeg er jo faen meg rusa uten alkohol i kroppen. Adrenalin ftw! Gruer/gleder meg så jævlig til kampen. Greier ikke å sitte stille. Lenge siden jeg har følt det nå. Lykke tiiiiiil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå