Gå til innhold

CL: 31.03.10 Arsenal v FC Barcelona, Emirates Stadium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig veldig mange Arsenal fans her jeg er nå i Oxford, og en del Barca fans rundt omkring skal være med på godpuben i morgen kveld. Alle her gleder seg til denne kampen så utrolig mye.

 

Man to watch: Xavi. Messi er vill men Xavi kommer til å spille som en Gud på Emirates-banen. Alt passer han perfekt, alt kommer til å være helt perfekt for ham. Ah, Xavi Xavi Xavi.

 

Lykke til, may the best team draw.

Lenke til kommentar

Faen, nå er det ikke lenge til kampen. Fy faeeen. Sovna klokka 9 idag tidlig og våkna akkurat nå. Max nervevrak, har ikke hatt denne følelsen for en kamp siden finalen i 06. Forventer at de siste timene blir helt jævlig. Men de 90 minuttene som følger etterpå er verdt hvert sekund nå. Helvete, skal bli så jævla deilig. Synd de faktisk er få folk som er interesert i annet enn engelsk fotball i denne bygda, ellers skulle jeg faen meg ha funnet nærmeste Barca supporter og skjelt han ut. Jævla pakk.

Faaen.

 

Ikveld skal vi faenmeg knuse Barca svina, jævla drittklubb. Fortjener ingenting.

Forventer at absolutt alle møter opp med ballene på plass, og at Diaby starter. Han må. Han og Song skal faen så rævpule hele den jævla forbanna elegante midtbanen til Barca. Og Messi? Gjør deg klar til å få en jææævla svær negerkuk oppi ræva 90x2. Campbell's gonna rape ya!

 

 

Lagoppstillingen:

Almunia

Sagna - Campbell - Verminator - Clichy

Cesc/Nasri - Song - Diaby

Nasri/Rosicky - Bendtner - Arshavin

 

 

Men vi snakkes rundt kamptider, nå skal det handles for kvelden.

 

 

PROUD TO BE A GOONER. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Lykke til alle Arsenal fans :) Greier ikke sitte stille akkurat nå. Blir så jævlig sint når de viser målene fra 06.

 

Nå skal det faen meg bli hevn!!! GO GUNNERS !!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...