Torstein Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ikke minst dumt at Al starter å rote foran målet igjen, etter en ganske solid periode. So true. Men jeg er faktisk optimist foran kampen. Tror gutta klarer å konse 100 % på oppgaven og levere en heidundranes bra kamp! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bare håper at Fabregas blir klar til den kampen... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er vel ikke den helt store sannsynligheten å slå ut Barca, men håper da at gutta leverer to skikkelig kamper med max innsats. Kanskje går det vår vei også, hvem vet? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Cesc er tvilsom, Diaby fikk visst også en trøkk mot Birmingham. Lover jo bra, det... Ser dog ut som Piqué er skadet, noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Cesc er tvilsom, Diaby fikk visst også en trøkk mot Birmingham. Lover jo bra, det... Ser dog ut som Piqué er skadet, noen som kan bekrefte det? Hurra hurra! Ingen gull i år heller noen steder! Gud fader for et flott år! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Faen da, uten Diaby og Cesc blir dette bortimot umulig. Det er selvfølgelig et stort tap uten Cesc på Emirates, men jeg tror tapet av Diaby kan slå ut mer negativt enn tapet av Cesc. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Faen da, uten Diaby og Cesc blir dette bortimot umulig. Det er selvfølgelig et stort tap uten Cesc på Emirates, men jeg tror tapet av Diaby kan slå ut mer negativt enn tapet av Cesc. Helt enig.. synes at vi har en god sjanse om han spiller bra. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Abidal er tilbake i trening og blir med til London. Om han spiller det vet jeg ikke men han sitter nok på benken isåfall. Pique er tvilsom pga problemer med ryggen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Abidal blir ikke med til London, nei. Piqué, Xavi og Yaya er alle klare. Kilde Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bare håper at både Fabregas og Diaby blir klar. Fabregas spilte jo hele kampen mot Birmingham, så jeg tror han blir klar mot Barcelona. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Håper virkelig denne kampen står til forventningene, og ikke ender opp som tidenes antiklimaks. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Abidal blir ikke med til London, nei. Piqué, Xavi og Yaya er alle klare. Kilde ok, stod iallefall HER at han skulle være med. Er ikke lenge igjen nå, gleder meg som en unge til kampen... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qIEpWYBvWy4&feature=player_embedded Fuck yeah. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fuck yeah. What a vid!! For en kamp! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qIEpWYBvWy4&feature=player_embedded Fuck yeah. *Gåsehud* Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Cesc Fabregas Misses Arsenal Training Ahead Of Champions League Clash With Barcelona http://goal.com/en/news/9/england/2010/03/30/1855990/cesc-fabregas-misses-arsenal-training-ahead-of-champions Ser ikke bra ut. Hadde det vært opptil fabregas så hadde han spilt mot Barcelona, ,men nå er det ikke han som bestemmer. Jeg tror han ikke til å starte, og derfor håper jeg at Nasri tar plassen hans.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Gallas trener dog. Noen som tror at han starter? Står ingenting om Cesc på .com ennå. Han skulle vel testes i dag, så vi får se hva Wenger sier. Han kan fortsatt rekke kampen selv om han ikke trener i dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det her ser ikke bra ut.. Fabregas has '40 per cent chance' for Barca http://www.arsenal.com/news/news-archive/fabregas-has-40-per-cent-chance-for-barca Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Gleder meg noe helt hinsides til i morgen. Har troen på at vi starter med dette laget: Manuel Almunia Bacary Sagna - William Gallas - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Cesc Fàbregas - Alex Song - Abou Diaby Samir Nasri - Nicklas Bendtner - Andrei Arshavin Faktisk tror jeg at dette laget har en sjanse til å vinne! 2-0 blir det, etter mål av Cesc og Shava. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tipper at Arshavin kommer til å gi 100% i morgen, så glad som han er i storkampene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå