usmaaan Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Du mener vel at det er som midtstopper han har skint mest? Etter skaden sin i fjor har han ikke klart å komme opp på det nivået han var på, og når han er bak både Milito, Puyol, Pique og Chygrinskij så er det ikke akkurat en kanonstoppder det er snakk om. Tourè fikset biffen mot Chelsea i forrig ekamp, og hodestyrken hans kan komme godt med mot Bendtner. Om Abidal spiller stopper så blir jeg overrasket, men tok det kun med som et alternativ. Savnet etter en superrask venstreback er savnbart. Sist gang vi hadde en med grei fart var Gio, og det er en stund siden. EDIT: GoleGalore; NETTOPP! Endret 31. mars 2010 av usmaaan Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kom akkurat hjem nå. Fy faen for en smerteful og gledelig kamp. På 2-0 vurderte jeg seriøst å slå av TV'en å legge meg, men jeg avventa for jeg ville se Henry komme på banen. Gud jeg er glad at jeg ikke slo av. 2-2 er et jævla ran, fy faen vi fortjente ikke dette ikveld. Men det er så jææævla deilig. Jeg vet faen ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen når Cesc satte den jævla straffen i mål. 100% korrekt btw. Jeg gleder meg jævla mye til returoppgjøret. Jeg er optimist og tror at vi kan vinne på Nou Camp, spesielt uten Pique og Puyol. Vet iallefall at vi kommer til å spille en bedre kamp der nede. Proud to be a gooner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Kom akkurat hjem nå. Fy faen for en smerteful og gledelig kamp. På 2-0 vurderte jeg seriøst å slå av TV'en Det hadde vært slemt,siden du ikke var hjemme. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Første 20 minuttene var jo helt horrible å se, det var bare Almunia som hold Arsenal i kampen. I 2. omgang ble det litt bedre, men med såpass dårlig forsvarsspill så slapp vi inn 2 mål. De gangene vi hadde en forsvarsspiller som presset f.eks Messi i feltet så greide Almunia å redde skuddene som kom. Selv om han ikke var helt god på 1. målet får han absolutt en 8.5 av meg pga. alle redningene i 1. omgang og de som var i 2. omgang. Walcott satte virkelig fart på laget og det ble plutselig helt andre boller. Straffen er så absolutt godkjent, Fabregas løfter beinet i det øyeblikket det er naturlig for å gjennomføre skuddet og så kommer Pyuol og hekter beinet hans. Det var nok ikke vondt ment av sistenevnte, men ettersom det var en klar målsjanse er det absolutt godkjent. Kortet og straffen mot Vermaelen som var mot West Ham var billigere mener nå jeg. Cecs skulle forresten ikke hatt det gule kortet, taklingen var klokkeren. Alt i alt, det ble spennende igjen etter at jeg trodde absolutt alt håpet var ute på stillingen 0-2. Returmøtet blir ikke lett, men jeg gleder meg allikevel. Almunia MOM og Walcott som dagens innbytter. De fleste andre gjorde det dårligere enn forventet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Driter jeg i. Så kampen med en United supporter som frydet seg og en Inter supporter som så Inter kampen på stream. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lenge siden eg har skrevet her! tok meg noen øl på en pub i hamar og koste meg med kampen. synd at Vermaelen skulle drite seg ut sånn på første målet. Syns Almunia rykket alt for seint ut. Andre målet var utagbart, men kansje litt dårlig at Song. resten av kampen sier seg selv. Drit bra og konge! (underholdningsmessig) We love Arsenal, we do. We love Arsenal we do. We LOVE Arsenal, WE DO! ooooh Arsenal we love you! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) For en til tider jævlig, men gud hvor spennende kamp det ble i går. De første 20 var helt horrible minutter og jeg skal gi almunia kred for 1 omgangen, da Arsenal så ut som et juniorlag som fikk en opplæring i sitt eget spill. Da var jeg bombesikker på at dette ble stygge siffer og at vi skulle ryke på hodet og ræva ut av turneringen lenge før returkampen. Så kom 2 omgang og Almunia viser seg som sitt sanne jeg etter 30 sekunder. Hadde mannen blitt der han skulle, i sitt eget mål, ville det trolig blitt en sjanse muligens, men jeg velger å tro det ikke ville blitt mål. Forsvaret var også forferdelig å være vitne til ved flere anledninger og jeg støtter Wenger på at de målene vi fikk i går var for enkle. Straffesparket vi fikk ser jeg på som helt greit, da Pyoul hindrer en opplagt målsjanse uten å være i nærheten av å ta ball, og jeg tror jeg var nær et hjerteinfarkt da Fabregas la ballen klar på krittet for å ta den, og jeg skrek det jeg var god for da han putta den. Har vel ikke store trua egentlig for returmatchen, men vi kan alltids ha litt flaks og Barca ikke ha dagen, og da kan alt skje. Godt å se Henry hjemme igjen Endret 1. april 2010 av archongamer Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Syntes at Denílson var svært god da han kom inn. Vant veldig mange baller og jobbet som gal på midten. Eneste er at han hadde et par feilpasninger, men det hadde omtrent alle på Arsenal. Må si at Barca var spot-on med taktikken sin, de presset helt utrolig bra. Var konstant 3 Barcaspillere rundt Arsenalspilleren som hadde ball, og han hadde omtrent ikke pasningsalternativer. Sykt at vi fikk med oss uavgjort. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Syntes at Denílson var svært god da han kom inn. Vant veldig mange baller og jobbet som gal på midten. Eneste er at han hadde et par feilpasninger, men det hadde omtrent alle på Arsenal. Må si at Barca var spot-on med taktikken sin, de presset helt utrolig bra. Var konstant 3 Barcaspillere rundt Arsenalspilleren som hadde ball, og han hadde omtrent ikke pasningsalternativer. Sykt at vi fikk med oss uavgjort. Einig einig einig. Det beste som skjedde kampen for Arsenal sin del var at Arshavin måtte ut. Joda, trist at han vart skada, men før Eboue kom inn vart vi verkeleg pissa på. Barcelona viste kva dei er betre på, og det er pressinga. Pokker så irriterande det var å sjå på Arsenal-spelarane som stod å såg på Barcelona heilt til dei var inne i sekstenmeteren. Diaby hadde ein heilt grusom kamp på midtbana, og Song vart berre verre då han blei flytta ned som midtstoppar. Heldigvis var Denilson og Walcott forfriskande gode når dei kom innpå, og saman med Clichy og Almunia var dei Arsenals beste i denne kampen tykkjer eg. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Øynene til Cesc er på ballen, ballen er i posisjon til å bli truffet av skuddet. Puyol har tatt steget frem slik at beinet kan hektes. Helt klart. Endret 1. april 2010 av kleivbo Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg så reprisen i 1/10 av det originale tempoet flere ganger og jeg er fortsatt ikke sikker på at burde bli dømt straffe, men utfra dommerens posisjon er det naturlig for han å dømme straffesparket, bare synd Barcelona ble snytt for sitt. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 synd at Vermaelen skulle drite seg ut sånn på første målet. Syns Almunia rykket alt for seint ut. Andre målet var utagbart, men kansje litt dårlig at Song. resten av kampen sier seg selv. Drit bra og konge! (underholdningsmessig) Jeg mener Song dummet seg ut på begge målene, han har ikke nok erfaring som midtstopper til at vet når han skal falle av, spesielt mot så gode lag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Første målet ville ikke blitt noe mål om Almunia hadde droppet bærturen sin. Lenke til kommentar
usmaaan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Husker ikke nå, men hvor skulle Barca ha straffe? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Når Messi ble kakket ned i første omgang innenfor sekstenmeteren. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Første målet ville ikke blitt noe mål om Almunia hadde droppet bærturen sin. Og Arsenal hadde aldri vært i kvartfinalen om ikke Porto hadde dummet seg ut på bortebane...eller? Lenke til kommentar
usmaaan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fant situasjonen på Tv2s livedekning, men har du video av det? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Første målet ville ikke blitt noe mål om Almunia hadde droppet bærturen sin. Og Arsenal hadde aldri vært i kvartfinalen om ikke Porto hadde dummet seg ut på bortebane...eller? Jeg sier bare hvordan jeg opplevde førstemålet. Noe galt i det, eller? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Første målet ville ikke blitt noe mål om Almunia hadde droppet bærturen sin. Og Arsenal hadde aldri vært i kvartfinalen om ikke Porto hadde dummet seg ut på bortebane...eller? Jeg sier bare hvordan jeg opplevde førstemålet. Noe galt i det, eller? Nei, men hvis man først skal begynne sånn. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg trodde mannen etter første omgang skulle få vist at han faktisk kan, men tenningen ut fra garderoben var tydeligvis litt høy og han falt tilbake i gamle uvaner. Den sjansen var ikke veldig stor i forhold til mye annet de produserte før den tid, og jeg håper nå Wenger innser at vi trenger en keeper som klarer å holde hodet kaldt og tabbene borte i fulle 90 minutter. Forsvaret slipper ikke unna de heller, men akkurat på førstemålet var det at Almunia lagde åpent mål som irriterer mest. Endret 1. april 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå