Liquidkey Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Pep Guardiola er utrolig. Samme hva han egentlig mener så er det pur klasse å oppføre seg slik i intervjuet etter kampen. Helt enig der! Det står respekt av den profesjonelle oppførselen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Pep Guardiola er utrolig. Samme hva han egentlig mener så er det pur klasse å oppføre seg slik i intervjuet etter kampen. Hva ble sagt? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Angående Arshavin, er det egentlig så ille å miste han i noen kamper nå? Har har virket uinteressert og lite villig til å jobbe stort sett hele denne sesongen. Jeg tror vi kan tjene på å få inn noen med litt mer vilje i de siste kampene i PL. Endret 31. mars 2010 av Atald Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Klarer virkelig ikke bestemme meg når det gjelder straffesituasjonen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Theo Walcott er nok et bedre alternativ enn Shava for tiden, ja. Shava virker slapp og umotivert, mens Walcott rett og slett stråler av selvtillitt! Håper sistnevnte starter mot Wolves på lørdag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ærlig talt, Game. Du er den største idioten. Han har rett. Barca var soleklart det beste laget. Hverken jeg eller han jeg så kampen med synes det var en spesielt klar straffe. Lenke til kommentar
usmaaan Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jaja, så har det intense i meg lagt seg. Straffe eller ikke, det driter jeg regelrett i nå, men hvorfor i granskauen gjør vi samme feil som Chelsea gjorde i fjor? Vi leder 2 - 0, og har full kontroll på kampen, men plutselig slår vi på auto-piloten og Walcott på egen regning snur på femtiøringen og sender Arsenal inn i kampen igjen. Omdiskutert straffe, der man ikke vil komme noe sted uansett om man vrir og vender på det. Blir som straffene på brua i fjor. Jaja, bortemål og ingen Cesc i neste kamp. Greit nok det, samtidig som Barca spilte ball i hatt med Arsenal i hele førsteomgangen. Arsenal må frem, og vi bør klare å slå Arsenal i neste kamp. :-) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Husk at begge stopperne deres også er ute i returoppgjøret! Og det må også nevnes at vi slo Porto 5-0 uten Cesc. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Porto er ikke Barca, GoreGalore. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Har jeg noen gang sagt det? Det jeg sier er at Arsenal absolutt er farlige selv uten Cesc. Nasri klarer den rollen veldig fint. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Klart det, men Barca på Camp Nou er noe helt annet enn Porto hjemme. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Klart det, men Barca på Camp Nou er noe helt annet enn Porto hjemme. Herregud, no shit? Poenget er jo bare at Arsenal fungerer og klarer å spille bra fotball uten Cesc også. Han spilte jo ikke noe bra i dag, skjønner ikke at folk gir han skryt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Poenget hans er fortsatt at Arsenal kan spille fotball uten Cescg Fabregas. Så å avskrive Arsenal helt blir tullete. Han sier ikke at vi kommer til å vinne tosifret uten fabregas. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ærlig talt, Game. Du er den største idioten. Åååå det er fredags kos, ingen kims ingen kooos. ååå det er fredags kos, INGEN KIMS INGEN KOOOS. Lenke til kommentar
usmaaan Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Porto og Barcelona er totalt to forskjellige lag. For det første så kommer Barcelona til å styre kampen på Camp Nou, og det er Arsenal som kommer til å være nødt til å komme seg fremover. Og Porto så i mine øyne helt demotiverte og ødelagte ut på Emirates da de ble sendt hjem med slakt, det skal sies. Mens dere har Cesc ute, så kan Iniesta returnere (kommer neppe innpå pga El Clasico dager seinere) samtidig som Abidal bør matches i helgen. Angående den videoen som er lagt ut; helt vanvittig god video. Om noen klarer å ta bilde av når Fabregas akkurat skal løfte foten, så er det spennende og se om Puyol har sin fot foran eller bak. Blir uansett spennende neste uke, men det er Barcelona som har bortemålsregelen, og det også med to mål! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Barca er også farlige selv uten sine stoppere, det kan sees på mange forskjellige måter. Alt i alt er Arsenal langt mer avhengig av Fabregas enn hva Barca er av sine spillere som ikke kan spille returoppgjøret Lenke til kommentar
usmaaan Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Det har ikke noe med god eller skadeutsatt eller noe slikt å gjøre; enkelt og greit så kommer dere til å savne Fabregas som person. Han er kaptein, og går foran som et eksempel. En slik ledertype er det manko på hos Arsenal, selv om Campbell kanskje bør klare å mestre den rollen. Når det angår oss så blir det spennende og se hvem som starter ved siden av Milito neste uke; Marquez, Abidal/Maxwell eller Tourè. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Spennende? Hva tilsier at Marquez ikke skulle få spille i sin klart beste posisjon? Jeg er fullt klar over at han er god som defensiv midtbanespiller og kan bekle backene, men det er som midtstopper han virkelig skinner. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Kom nettopp hjem, og må bare si; fy faen for et ran! Helt sykt at vi klarer 2-2 her. Har aldri sett gutta bli så rundspilt som de ble til tider. Men når man blir så gjennomført eid, så er det enda deiligere å se dem slå tilbake å redde uavgjort. Og til de som mener straffen er feildømt, titt på reprisen en gang til. Idet Cesc løfter beinet for å avslutte, setter Puyol beinet foran Cesc sitt, og dermed har han fratatt han en soleklar målsjanse uten å være i nærheten av ball. En av få gode dommeravgjørelser iløpet av kampen. Det blir et helvettes spennende oppgjør på Camp Nou, Proud to be a Gooner! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Marquez og Milito er henholdsvis 1.82 og 1.79, så de skal få kjørt seg mot Bendtner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå