Mt. Eden Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Er det bare jeg som faktisk er halvveis enig i straffa? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Haha, morsomt å se idiotene i Viasat-studioet krangle. Jeg er forøvrig enig med Fjørtoft, det der er en klar straffe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Du ser jo Puyol løper ned Fabrgas. At Cesc tar opp foten er jo ikke hans problem. Han skal jo skyte. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Er jo ikke tvil om det når han løper han inn i ryggen og hekter skuddbeinet. Er jo for faen ikke annet å forvente? Samma om han er verdens beste forsvarer, og flott at dommeren ikke bare tenker på navnet når han blåser på den i sluttminuttene. For en gangs skyld. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Støtter siste innlegg. Klar straffe. Hvordan Puyol hindrer Cesc er uvesentlig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ingen som nevner hvor drit dårlig Diaby spilte idag så kan jeg bryte isen. For en dass. Han ble avslørt til 1000. Helt horribel forestilling. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Walcott: "2-2 was probably a fair result" Haha, idiot. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ærlig talt, Game. Du er den største idioten. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Har bare sett den et par ganger, men det så korrekt ut. Det at det ikke er intensjonen til Puyol har ikke noe å si. Når du ser to stykker i løpsduell og angriperen kommer borti beinet til forsvareren og faller, så er det selvfølgelig frispark/straffe. Men vil se situasjonen igjen før jeg sier noe for sikkert. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Haha, Walcott kan jo faktisk ha litt selvinnsikt og innse at dere var ekstremt heldig. Barcelona ble snytt for en straffe og hadde flest sjanser. Jeg er for øvrig enig med Bergdølmo. Puyol avventer og det er Cesc selv som drar beinet i mellom Puyols og sparker han bak i beinet, det er ingen "hekting". Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Walcott: "2-2 was probably a fair result" Haha, idiot. Jeg siterer meg selv. Et resultat er alltid "rettferdig" så lenge det ikke er en annen faktor enn selve spillet på banen som avgjør (dommeravgjørelser) Men jeg trenger ikke tippe to ganger for å skjønne at du er totalt imot den dommeravgjørelsen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ærlig talt, Game. Du er den største idioten. Haha, mener du 2-2 var et rettferdig resultat? Sett ut fra sjanser, spill, ballinnehav. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Ja, ref. LiquidKeys innlegg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Soleklar straffe, Bergdølmo er verdens største idiot. Utrolig underholdende kamp for "nøytrale" (må si jeg håpet på Arsenal), og Arsenal hadde litt sjanser de også. Barca døde litt ut etter starten, så jeg synes ikke det var så galt at Gunners fikk med seg en U her Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Dette var absolutt et rettferdig resultat. Grunnen til at Barca ikke scorte flere mål er at de var ineffektive, og det er deres egen feil. Almunia spilte også som en gud i første omgang, og han er vel også en del av Arsenal-laget? Derfor er det et rettferdig resultat. Og angående straffen. Med en gang tenkte jeg at det var verdens billigste straffe, men når jeg så reprisen ørten ganger etterpå ble jeg helt overbevist. Det der er en 100 % klar straffe. Fabregas står klar og venter bare på å dytte ballen enkelt i mål, men Puyol kommer stormende mot ham og hekter skuddfoten. Dermed blir det helt umulig for Cesc å score. Og reglene sier at det er straffe og rødt kort. Fantastisk dømt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 2-2 ja, da får vel Barca spille ball i 90 min neste uke og gå videre på bortemålregelen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Vi vant et 2-2 resultat i dag. Walcott var klasse og Almunia sin førsteomgang var helt fucking fantastisk! Gjør en liten tabbe på Zlatans første, men alt i alt: helt konge. Blir tøft uten Cesc på Camp Nou, men det blir vanskelig for Barca også uten midtstopperne sine. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Manuel Almunia - 9 Bacary Sagna - 6 William Gallas - 5 Thomas Vermaelen - 3 Gaël Clichy - 6 Cesc Fàbregas - 8 Alex Song - 4 Abou Diaby - 4 Samir Nasri - 7 Nicklas Bendtner - 6 Andrei Arshavin - 6 Emmanuel Eboue - 6 Denilson - 4 Theo Walcott - 9 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Klar straffe. Helt uenig med Bergdølmo. Begrunn svaret ditt da? Du er jo en Arsenal fan og det er kanskje litt lett å si at det er klar straffe sånn sett, men jeg vil gjerne se en begrunnelse for hvorfor det er straffe? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg begrunnet det i noen poster senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå