Gå til innhold

CL: 31.03.10 Arsenal v FC Barcelona, Emirates Stadium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke tvil om det når han løper han inn i ryggen og hekter skuddbeinet. Er jo for faen ikke annet å forvente? Samma om han er verdens beste forsvarer, og flott at dommeren ikke bare tenker på navnet når han blåser på den i sluttminuttene. For en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Har bare sett den et par ganger, men det så korrekt ut. Det at det ikke er intensjonen til Puyol har ikke noe å si. Når du ser to stykker i løpsduell og angriperen kommer borti beinet til forsvareren og faller, så er det selvfølgelig frispark/straffe.

 

Men vil se situasjonen igjen før jeg sier noe for sikkert.

Lenke til kommentar

Haha, Walcott kan jo faktisk ha litt selvinnsikt og innse at dere var ekstremt heldig. Barcelona ble snytt for en straffe og hadde flest sjanser. Jeg er for øvrig enig med Bergdølmo. Puyol avventer og det er Cesc selv som drar beinet i mellom Puyols og sparker han bak i beinet, det er ingen "hekting".

Lenke til kommentar

Walcott: "2-2 was probably a fair result"

 

Haha, idiot.

Jeg siterer meg selv. Et resultat er alltid "rettferdig" så lenge det ikke er en annen faktor enn selve spillet på banen som avgjør (dommeravgjørelser) Men jeg trenger ikke tippe to ganger for å skjønne at du er totalt imot den dommeravgjørelsen?

Lenke til kommentar

Soleklar straffe, Bergdølmo er verdens største idiot.

 

Utrolig underholdende kamp for "nøytrale" (må si jeg håpet på Arsenal), og Arsenal hadde litt sjanser de også. Barca døde litt ut etter starten, så jeg synes ikke det var så galt at Gunners fikk med seg en U her :)

Lenke til kommentar

Dette var absolutt et rettferdig resultat. Grunnen til at Barca ikke scorte flere mål er at de var ineffektive, og det er deres egen feil. Almunia spilte også som en gud i første omgang, og han er vel også en del av Arsenal-laget? Derfor er det et rettferdig resultat.

 

Og angående straffen. Med en gang tenkte jeg at det var verdens billigste straffe, men når jeg så reprisen ørten ganger etterpå ble jeg helt overbevist. Det der er en 100 % klar straffe. Fabregas står klar og venter bare på å dytte ballen enkelt i mål, men Puyol kommer stormende mot ham og hekter skuddfoten. Dermed blir det helt umulig for Cesc å score. Og reglene sier at det er straffe og rødt kort. Fantastisk dømt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...