Gå til innhold

Matrox Millennium P750 i butikkene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er noe jeg ser frem til :p

Skal ha meg ny maskin nå,som skal brukes "hovedsaklig" til musikk produksjonvideo redigering.

Å da er matrox kortet noe for meg,matrox har altid hatt uklanderlige drivere som ikke klusser det til.

Når det gjelder "proffe" lydkort,så er de ofte veldig ømfintlige når det gjelder nettopp skjermkort drivere.

Hadde for en del år tilbake gode gamle Matrox millenium G-450,funket som en drøm aldrig noe kluss.

Så skulle jeg oppgradere maskinen med diverse "knask" gikk deiblant for et ati kort som da skulle være et konge kort,har aldig hatt så mye pc trøbbel som etter at jeg fikk meg det kortet.Etter måneder med masse hårtap og febernedsettende medikamenter,skiftet jeg kortet med et nvidia kort,som jeg faktisk har i dag.

Nvidia har vel (tror jeg) noe bedre drivere en ati,vet ikke helt om dette utsagnet stemmer i dag,men slik var det ihvertfall for en del år tilbake (cå 4)

MATROX GIVE IT TO ME :D

Lenke til kommentar

Hva skjedde med Matrox og 3D, hadde de ikke som mål å ta opp kampen med ATI og Nvidia? Det har vært mystisk stille på den kanten fra Matrox etter parhelia ble lansert, menmen 3D ytelse er ikke alt. Mulig at Matrox har bra kvalitet, men synd at de er så dyre.

Lenke til kommentar

Matrox har vel egentlig aldri vært i "spill og 3d" kampen,har de det da ?

Matrox er vel mer fokusert på flerskjerm og 2d kvalitet enn høye game scores.

For ikke å glemme driver kvaliteten,den er bare uslåelig når det gjelder stabilitet.

Lenke til kommentar
matrox var lenge med i 3d-kampen skal jeg si deg, og hadde et par måneder, før nvidia lanserte geforce, det råeste kortet på markedet, nemlig g400 max med diversa snacks som bump mapping og etc.

Jeg tok vel kanskje litt feil der ja :D

Lenke til kommentar
Hvem har skrivebord til 3 19" a? sitter selv med et stk 17" og 19" og hater det. liten plass til tastatur og mus + kopp seff.

De som har behov for det vel...

Hvis du ikke har plass til 2 stk skjermer så for du fjerne de da veit du :lol:

(Kan ta en av de jeg)

Lenke til kommentar
Hvem har skrivebord til 3 19" a? sitter selv med et stk 17" og 19" og hater det. liten plass til tastatur og mus + kopp seff.

Hehe.

Stikkordet her er LCD, min venn.

En venn av meg har 3 19" lcd skjermer på sin Parhelia.

Konge!

Det er jo ikke uten grunn at den kommer med DVI porter.

:-D

Howard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...