Gjest Vidar Teisen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg satt og kikka gjennom diverse sider her for par uker siden, og kom over denne: Der har man da mulighet til å finne lokale sexpartnere, enten man er straight eller homo. Det har en meget bra søkefunksjon hvor man kan få opp bilder, velge alder, velge kjønn, velge legning, velge hårfarge, velge rase osv. Så får man opp resultater over tilgjengelige damer (eller menn) som ønsker seg en sexpartner (eller flere). Og da er det bare å ta kontakt med dem man måtte ønske og vente på svar! Selv har jeg nå møtt 3 forskjellige jenter i løpet av 2 ukers tid her i Trondheim, og jeg har 2 som er villige til møte men som jeg ikke har truffet enda. Det ble tur på pub, og ville sprell i kåken min med alle 3 av de jeg møtte Ble invitert med hjem av hu ene og ei av dem er interessert i å prøve trekant med annen dame, så skal se om jeg får ordna det med dem også Skikkelig koselig system det må jeg si, jeg er for fri sex, og ingen forpliktelse. Hvorfor sløse livet bort på en dame, når det er så mange lekre der ute? Jeg liker å ha noen stykker sexpartnere på en gang å "sirkulere" med, slik at jeg alltid har noen tilgjengelige og har litt å velge i. Hva synes dere? Er det andre menn her som liker finne damer på nettet og kun for sexens skyld, og hva slags metoder bruker dere? Man må være litt forsiktig da, husk beskyttelse Endret 23. mars 2010 av Alastor Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Lukter reklame lang vei! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det burde være mulig å reklamere på en litt mer diskre måte enn dette. Selv jeg hadde klart å finne på en mer subtil variant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Link er redigert bort. Tråden blir stående åpen så vi kan le litt av trådstarter. Nok en gang - hvor dumme tror dere våre brukere er? Endret 23. mars 2010 av Alastor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er nå vi skulle meldt eier av det respektive domenet på alle mailinglister vi kom over. (Nei, jeg kommer ikke til å gjøre det, men det hadde vært gøy. Med spam skal spam fordrives. Og å få tak i både telefonnummer og epost var jo ikke så vanskelig.) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Trådstarter: hahahahahahahahahahahahaha fail. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Trådstarter (om det er eier av det domenet, noe vi kan regne med) hadde en inntekt i 2008 på 0 kr og betalte 0 i skatt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 faen jeg ble skikkelig gira når jeg gikk inn her også er det bare vas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg