Betroz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Ja når kommer final ut? Står "Awailable soon" enda jo! Endret 29. april 2010 av Betroz Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kommer iløpet av dagen, men ikke raskt nok Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Skulle ønske jeg kunne bruke flickr uploadr og canon mp600r driver i ubuntu. Bortsett fra det så er ubuntu kjempe, har brukt xubuntu på min bærbare dell x300 i en lang stud og la inn 10.04 på den stasjonære i dag. Konge bra OS. Ingen tvil om at det bare kommer til å bli bedre og at dette blir mitt faste OS. Bruk digikam davel, F-spot er ikke i nærheten. En bug med dual-boot forsinker release: http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=ODE5Ng Endret 29. april 2010 av Del Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Venter i spenning jeg også Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) http://releases.ubuntu.com/releases/10.04/ De har fjernet "rc" i filnavnene og i overskriften, men forsiden er ikke oppdatert enda. Edit: Har kommet i Norge også http://no.releases.ubuntu.com/lucid/ Endret 29. april 2010 av Kongeskipet Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er det mulig å oppgradere fra 04.10 release candidate? Jeg har fått tilpasset systemet så bra at jeg vil helst slippe å gå gjennom hele prosessen en gang til... (Har googlet, men finner ingenting) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 jada, sudo apt-get dist-upgrade. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Holder på å installerer systemet nå, sitter på 59% Er temmelig glad for at man kan holde på med andre ting mens man installerer Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Det gikk ikke. Dette skjedde: Leser pakkelister ... Ferdig Skaper oversikt over avhengighetsforhold Leser tilstandsinformasjon ... Ferdig Beregner oppgradering... Utført 0 oppgraderte, 0 nylig installerte, 0 å fjerne og 0 ikke oppgradert. Har du noe nytt forslag? Er litt fersk på linux, men har begynt å like terminalkommandoene. Har kommet over kneiken hvor jeg syntes det var rart/uvant og nå synes jeg det er mye enklere enn windows, he he. Edit: Jeg tastet inn nettopp "lsb_release -a" og fikk følgende: No LSB modules are available. Distributor ID: Ubuntu Description: Ubuntu 10.04 LTS Release: 10.04 Codename: lucid Betyr det at systemet har oppgradert seg selv uten at jeg visste om det? Eller er det fremdeles RC-versjonen som er der? Endret 29. april 2010 av Kaaz Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har du lastet ned RC og oppdatert den, så har du release nå. Er meg bekjent ingen forskjell i repositories for RC og release. Lenke til kommentar
Skal kjøpe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ubuntu 10.04 er bare vakkert, men la inn windows 7 på kvelden og kasta ut ubuntu, altså, det fungerer bra og alt, men jeg trenger programmer og maskinvare som er avhangi av windows, det er synd da. Ikke tvil hva jeg skal ha på laptopen.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som vet om epost-ikonet på menylinja kan brukes kun til å sjekke om det er kommet ny epost. Jeg vil ikke bruke Evolution, liker bedre at jeg har gmail på nettet. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Om du installerer checkgmail så sjekker den etter ønsket mellomrom gmail for nye mail Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ja, men jeg vil liksom ikke ha en ekstra applet, det har jeg. Jeg vil heller ha én applet som styrer IM og mail. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bruker du conky kan du skrive det inn der. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har et merkelig problem.. Har innstallert lucid på min MSI U100 nå. Hvis jeg kjører på nettstrøm, og tar ut laderen, så melder den om kritisk lavt batterinivå, og går i dvalemodus. Dette skjer selv om batteriet er fullada! Noen som har noe tips her? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ferrari, prøvd å resette BIOS? Tydelig at det er en kommunikasjonssvikt et sted. Utrolig hva resetting, evt oppdatering, av BIOS kan gjøre Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei det har jeg ikke prøvd.. Resette? Restore defaults inne i menyen da, kan jo ikke "hard resette" på samme måten som på en stasjonær her.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Restore defaults KAN være nok, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå