trulsta Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Trenger et brukervennlig program som gjør det mulig å dele opp en film (har en som er over 800mb) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 se på www.vcdhelp.com der er guider og programmer for det Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er det VCD eller noe? Da kan det hende du kan brenne den ut på en 80-min CD-R, da det er spilletiden og ikke størrelsen som teller. Hvis du likevel må dele den opp, kan du kanskje gjøre det i Virtualdub, hvis det ikke funker kan du bruke et hvilket som helst videoredigeringsprogram (Adobe Premiere, Pinnacle Studio, Windows Movie Maker(?)). Lenke til kommentar
thorel Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er det VCD eller noe? Da kan det hende du kan brenne den ut på en 80-min CD-R, da det er spilletiden og ikke størrelsen som teller. Han sier klart og tydelig at det er en .avi fil, ikke .mpg... Hvis du likevel må dele den opp, kan du kanskje gjøre det i Virtualdub, hvis det ikke funker kan du bruke et hvilket som helst videoredigeringsprogram (Adobe Premiere, Pinnacle Studio, Windows Movie Maker(?)). Virtualdub fikser jobben på 1-2-3 http://www.dvdrhelp.com/virtualdubedit.htm Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Han sier klart og tydelig at det er en .avi fil, ikke .mpg...Hvem har snakket om mpg? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Han sier klart og tydelig at det er en .avi fil, ikke .mpg...Hvem har snakket om mpg? Du snakket om VCD og da er formatet MPEG-1! Lenke til kommentar
sdfno Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 AviChop er et enkelt program som kan dele divx kodede avi filer. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 takk for alle svar! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du snakket om VCD og da er formatet MPEG-1! VCD er da vanligvis .AVI... hvertfall de jeg har sett. SVCD er vel .MPG. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du snakket om VCD og da er formatet MPEG-1! VCD er da vanligvis .AVI... hvertfall de jeg har sett. SVCD er vel .MPG. Nei! VCD er MPEG-1 og SVCD er MPEG-2. AVI er en kontainer som inneholder f.eks. DivX / Xvid kodet film og lydspor i MPEG-3 / AC3 format. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har nå delt opp en .avi fil i tre og brent filene om til svcd (3 cd'er). Da jeg skulle prøve filmen fant jeg ut at det hakket, særlig lyden! Det var en veldig irriterende hakking. Hvorfor er det slik? Skjer det altid når du brenner om en avi fil til svcd? Jeg brukte nero 6.0. Noen som har hatt samme opplevelse? Lenke til kommentar
Pee Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 www.doeasier.org - easy video splitter - http://www.DoEasier.org/splitter/ezsplitter.exe skjekk ut screenshots av programmet på siden lettere kan det ikke bli kan dele avi og mpg, mpeg whatever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå