vikingkylling Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har en xbox360 elite med to kontrollere (en fra elite, en fra en gammel xbox360), en gitar fra rock band og en gitar fra guitar hero 2. Av og til har jeg hatt store problemer med å koble gitarene til xboksen (selv om de ikke er trådløse), og selv kontrollene kan fuske fra tid til annen. Jeg vurderte å sende den inn til reparasjon, men sjekket litt rundt på nettet først for å se om jeg kunne finne en løsning. Det gjorde jeg, men det var ikke i nærheten av det jeg hadde trodd. Det viser seg at det faktisk kan være TVen som jukser. Om du har HDMI (som meg) kan xboksen slite med å stille inn bildet rett, og av en eller annen grunn kan det igjen påvirke kontrollene, selv om de ikke er trådløse, og selv om bildet ser ut til å fungere. Jeg har testet det en god del og kan bekrefte at det stemmer. Om jeg tar ut HDMI-kabelen vil kontrollene minst åtte av ti ganger ikke klare å koble seg til xboksen. Setter jeg den i igjen vil kontrollene koble seg til ti av ti ganger. Det høres sprøtt ut, men det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå