Gå til innhold

NewPhone lurer deg. Lureri. Juks.


Anbefalte innlegg

Jeg har kun dårlige erfaringer med Newphone. Newphone lurte meg. Newphone = scam. En selger som het Enok solgte meg et abonnement der han bl.a. unnlot å oppgi den faste månedsprisen. Jeg gjentok sikkert 4 ganger spørsmål som "du er sikker på at dette er alt jeg må betale??" med bekreftende svar, og var selvsagt svært skuffet over å finne en utgift som selgeren ikke hadde gitt beskjed om. Han lovte meg også et gratis minnekort til telefonen, etter flere purringer ga jeg opp. Selgeren ga jo fullstendig f...

 

Regningene er UMULIG å tolke. Det er pluss ditt og minus datt. Dersom man bruker nok tellerskritt kan man trekke fra en sum. Men det finnes ingen nettside som forteller hvor mye man har brukt! Så det er ren gjetning.

 

Da jeg skulle si opp etter 2 år fikk jeg svar at det er 60 dagers oppsigelse. 60 dager!!! Etter 2 år som kunde!! Jeg viste til en 3 måneder gammel mail hvor jeg skrev at jeg kom til å gå ut bindingstiden, og ikke forlenge. Dette vil ikke *navn fjernet av administrator* som jobber der akseptere som en skriftlig oppsigelse. Hvor spekulativ kan man bli?? Her skal man tyne hver eneste kunde. Dette er en advarsel til deg som vurderer Newphone.

 

Dersom du vil komme deg ut før tiden koster det en formue har jeg lest på nettet. Derfor har jeg holdt ut tiden.

 

NewPhone er lureri og juks. Hold deg unna!

Endret av Dotten
Navn på vedkommend esom jobber der er fjernet, ikke ansett som relevant.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fint at du dro frem to eldgamle tråder om NewPhone og i tillegg laga en ny en for så bare å poste nøyaktig det samme i alle tre da.

 

De er ikke eldgamle, de er nokså nye, men i gamle tråder, så de var ikke særlig synlige. Derfor laget jeg denne som en egen diskusjon, slik at den blir godt synlig. Jeg skal sørge for at min advarsel kommer klart og tydelig fram når man googler "NewPhone" etter alle problemene jeg har hatt. Selgeren, Enok, var en skikkelig shady type, og jeg synes NewPhone fortjener at kritikken kommer fram. De er spekulative og lever av å lure folk inn i lange kontrakter som er kjempedyre å komme ut av, samt at man ikke forstår regningene. Jeg har brukt lang tid på å forsøke å tolke tallene, uten å bli særlig klok, selv etter å ha henvendt meg til selskapet. De har sagt i over et år at man skal få en personlig innlogging på nett for å se på forbruket. Dette er viktig pga at hvis man bruker for lite tellerskritt så blir regningen dyrere(!). Dette fordi man trekker fra det man har ringt for opp til et visst beløp. Da er det viktig å vite hvor mye man har ringt for. Men det går ikke an.

 

Spekulativt selskap som skor seg på at bedrifter er ukritiske. Håper du forstår at jeg vil ha dette høyt opp på google-søk og derfor måtte omplassere innlegget mitt litt. Har du selv erfaring med NewPhone? Hvorfor leste du ellers tråden??

Lenke til kommentar

Folk som ikke leser betingelser på det de kjøper og som tror på en "gratis lunch" kommer ikke langt med krokodilletårer hos meg.

 

Men fint at du lager litt ståk rundt det så slipper andre å dumme seg ut.

 

-KJ

 

 

 

 

Nettopp ! :)

Men jeg forventet ingen gratis lunch ("there is no such thing"!)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...