Gå til innhold

Bk: Vedlikehold på tårnet.


Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er et snapshot, som jeg tok på ferie i Paris.

Jeg likte det godt, og tenkte med en gang på å gjøre det som jeg har gjort med det.

 

Har croppet en del, gjort det s/v og kun farge på den ene arpeiderens veske.

Jeg har også en vesjon der den røde hjelmen øverst til venstre er farget, men jeg likte denne best.

 

Jeg har en forferdelig skjerm (skal kalibreres snart), så det er vanskelig å justere lysstyrke og kontrast. Det er også første gang jeg etterbehandler noe som helst. Alt er gjort i Gimp 2.

 

Jeg vil gjerne ha tilbakemelding på redigering og selve bildet.

 

Kan slenge ut orginal og flere verjoner hvis noen vil det.

 

Exif:

 

lukker: 1/320s

blender: f/10

brennvidde: 125 mm

Tatt med D70s program: A

post-209882-1269351829,2791_thumb.jpg

Endret av RuneON
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil at du skal tenke nøye igjennom den røde flekken og hvorfor den er der. Er den der fordi den er et viktig del i fortellingen av en historie?

 

Du har noen flekker på himmelen (støv foran bildebrikken) som absolutt må bort.

 

Ellers synes jeg bildet var bra. Hvis du har en versjon av bildet uten den nederste personen så vil jeg gjerne se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil at du skal tenke nøye igjennom den røde flekken og hvorfor den er der. Er den der fordi den er et viktig del i fortellingen av en historie?

 

Du har noen flekker på himmelen (støv foran bildebrikken) som absolutt må bort.

 

Ellers synes jeg bildet var bra. Hvis du har en versjon av bildet uten den nederste personen så vil jeg gjerne se hvordan det blir.

 

Hei, og takk for svar!

Den røde flekken er der fordi det var den som fanget mitt blikk, og jeg ville ha den som "blikkfang" i mitt bilde også, men jeg syntes bildet var best i s/v og da ble det sånn. Vurderer å fjerne den, eller tone den litt ned, men vi får se. Støvet skal selvsagt fjernes(og kamera skal renses :) )!

 

Skal legge ut en versjon eller to til, men pcen er nesten ubrukelig for tiden, så det blir kanskje en stund til.

 

At bildet ellers var "bra" er mer enn jeg hadde håpet på her i BK, så tusen takk for det :w00t:

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...