Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg er gal. Hvem snakker jeg med?

Gjest gærning

Anbefalte innlegg

Bare ikke si alt som det er for da kan du bli tvangsinnlagt^^

Dette er berre sprøyt. Du vart ikkje tvangsinnlagt uten videre. Eg har hatt ein runde i psykiatrien for ikkje lenge siden, og fordommene råtner hen. Det er ikkje slik ein tror det er. Psykiateren min sa faktisk at eit av dei tydeligste tegnene på at ein ikkje er gal, er at ein faktisk tenker tanken. Då har ein egentleg ei ganske god verkelegheitsoppfattelse, for er ein gal - veit ein då om det sjølve?

Eg har hatt det nett som deg, eg var sikkert på det var i ferd med å klikke totalt for meg. Angsten var det verste, då ein mister mykje av beina av det. Svimmelheit, ørhet. Føler ikkje ein heilt er levende. Men det er berre kroppen som speler deg eit puss.

Ta kontakt med fastlegen din, då får du ei henvisning. Du vart ikkje tvangsinnlagt. Tvangsinnlagt krever svært mykje frå ein. Då må ein vere til fare for eige og andres liv, og sjølv då er regelverket strikt. Men eg forstår uroen din. Eg var livredd for å hamne på ei liste kor dei plutseleg berre ein dag kom å henta meg. Stengte meg inne på eit lite rom i ein gong med endelause korridorar og menn i kvite frakkar. Det er ikkje slik det fungerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...