Gå til innhold

Pepsi Blue til Norge!

Anbefalte innlegg

Er en av dere lei av alle brusene i Norge ikke er gode nok eller ikke holder stander nok? Da kan dere være med på å bringe en ny brus inn i Norge. Pepsi Blue til Norge er en seriøs gruppe der vi prøve for alt og få denne til Norge. Vi har nå sendt 2 e-poster til Ringnes ene når vi var på 10000 medlemmer og andre når vi var på 20000 medlemmer. Nå skal vi snart sende en til vi er nesten på 30000. Nå i dette sekundet er vi på 28334 medlemmer vist dere er med på dette kan dere også si til vennene deres som ikke ble med "de får lov til og kjøpe den vist den kommer til Norge fordi hjalp ikke til" Hehe. Håper dere har lyst til og hjelpe oss :)

http://www.facebook.com/pages/Pepsi-Blue-til-Norge/200395890482

Med vennlig hilsen admin Marius.

post-203197-1269351332,5671_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis brusen er blå så tror jeg den er ulovelig, husker vi hadde blå brus før men det blå fargestoffet ble ulovelig i norge

Tenker du på den blå/grønne varianten av Sprite nå? For i så fall synes jeg å huske at det var motsatt. Regelverket på fargestoffer ble endret slik at det ble mindre restriktivt, og plutselig KUNNE man lage blå/grønne drikker.

Tror årsaken til at de sluttet med blå/grønn Sprite var rett og slett at de ikke tjente nok på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var ikke sprite, husker ikke hva den het, men den var helt knallblå og var tydelighvis farlig.

Edit: Noen som har smakt Pepsi blue ? hva smaker den ?

Mack hadde ihvertfall en som het "Blå Mandag" som ble forbudt.

Mulig det er den, er ikke helt sikker da det er ganske lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Utvalget Norge kontra USA , Norge er et uland paa saa maate.......

Snapple med mangosmak , mexikansk jordbaerbrus , Coke Cherry.....nam nam !!

Lenke til kommentar

Var ikke sprite, husker ikke hva den het, men den var helt knallblå og var tydelighvis farlig.

Edit: Noen som har smakt Pepsi blue ? hva smaker den ?

Sorry at jeg svarer så forferdelig seint men pc min har vært på verksted(vista)

Pepsi Blue smaker en blanding mellom blåbær og bringebær.

Og e stoffet i pepsi blue er bare farlig får kongerike Norge:P

Lenke til kommentar

Om det er ulovlig eller ikke; tror ikke det var den egentlige grunnen til at det ikke selges i Norge.

Vaskemiddelindustrien i Europa har bundet den blå fargen til JIF Universal og andre sprayvæsker til blanke flater. Dette har skjedd gjennom mange års markedsføring. Pepsi Blue ble solgt i Norge på et tidspunkt, men salget var ikke godt nok fordi "nordmenn ikke ville drikke såpe".

I allefall i følge foreleseren i Forbrukeratferd på høyskolen jeg går på. Hun har doktorgrad innen dette...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...