Pubé Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kjøpte nylig tre album fra play.com, og to av dem hadde en liten sprekk i covrene, den ene var det plastfilm rundt, den andre var det ikke det på. Det er vel bare å får tak i et nytt cover, men det er kanskje ikke så lett når det kommer til en av dem, siden den er det to CD'er i. Så, hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er jo bare å ta kontakt med Play og si at varene var skadet når de kom fram og be om nye. Utrolig enkelt, kjapt og greit. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Får jeg alt nytt eller bare nye covre. Og må jeg sende de inn? Sender mail asap uansett Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Uhm... Hva skal jeg gjøre videre? http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=helpdesk Lenke til kommentar
Waco Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Logg deg inn, ordrehistorikk, velg varen du har feil\mangler på. Gå videre derfra. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Får be brodern gjør det i morra da Siden det er han som tar seg av det for meg, (får ikke handla på nett uten nordea eller spendon kort før jeg er atten ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå