Vamos Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvor i helv.. er x264? PM, please. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Hu Lulu, any day. Nice soundtrack. Jamie Woon, Deerhunter, og Mark Ronson. Endret 7. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ugh, i can see where this is going from miles away. Håper i vertfall at serien går i en retning med små opp og nedturer, ikke sånn starte på scratch igjen for så å gjøre fremskritt og nesten slå igjennom hver sesong... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Den siste episoden manglet feelgood-følelsen jeg har hatt tidligere. Ble mye negativt, men regner med at neste episode fører serien på rett spor igjen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Nå går alt til helvete.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Ting gikk til helvete for det bedre, og nå er vi tilbake til der vi var i sesongstarten. Uten både Nancy og Yosi. Likte også å se Martha Plimpton og Michael Zegen tilbake, eller Edie og Andy Sussman som de heter på serien. Sistnevnte har en veldig god sesong så langt. Fyren dukker opp i både Boardwalk Empire, The Walking Dead (ikke før senere der) og How To Make It In America på bare få måneder i første halvdel av årets TV-sesong. Sesongfinalen gjorde det ihvertfall klart at vi vil få se mer av både Andy og Tim/James Ransone. Likte denne sesongen en hel del bedre enn sesong 1. Den var litt sterkere, og det virket som oppbygginga av karakterer var litt til stede. Mens vi venter på ny sesong.. Don't drop the soap, Kappo! 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Fantastisk sesongfinale! Trodde først at Crisp var tilbake til square one når de ga helt opp med Yosi, men er velidg positiv til det drivet de har fremover og en utvikling i historien. Litt sånn generelt om sesongen: Forventningene mine var høye etter den enormt lange ventetiden, og andre sesong av How To Make It In America skuffet ikke. Neanderthals tror jeg kan bli kult å følge med på videre, og det er tydelig at de blir en viktig del av neste sesong. Forhåpentligvis kan de ta litt av plassen René har hatt denne sesongen, har til tider vært litt mye fokus på han uten at det har bidratt til å bygge videre på hovedkarakterne i noe særlig grad. Har på en måte virket litt som "fyllmasse", men krysser fingrene for at neste sesong blir bedre på akkurat det punktet. Så er det bare å vente ja... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Likte sesongfinalen veldig godt, og også sesongen under ett. Hadde ikke gjort noe med 12 episoder til neste sesong, 30 min per episode er derimot perfekt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Blir utrolig skuffet om det ikke blir en sesong til, så krysser fingrene. Sesongfinalen var perfekt. Enig i at denne sesongen har vært en god del sterkere enn første, og slik det har utviklet seg, så kan neste sesong (om det blir en) spille på flere strenger. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Herlig sesongfinale. Irritert meg litt over Cam og Ben i enkelte episoder, men de var fete begge to i siste episoden. Kjipt at det kun er 8 episoder per sesong, og at episodene er så korte. Liker denne serien bedre enn hva jeg noengang likte Entourage. Der det egentlig bare var Ari Gold som engasjerte imo. Edit: Noen som har link til soundtracket til sesong 2? Mye kult der. Fant det! Endret 22. november 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 10 best things about HTMIIA Season 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Kanselert? Leser det på twitter... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ja, er nok det... http://www.variety.com/article/VR1118047762 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Triste greier.. Edit: OMG, og så Bored to Death også.. Rett før jeg rager............. SAT*** Endret 20. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Helvete heller da. Dette er grusomt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Helt på trynet.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om Cam og Ben. Men jeg ville gjerne ha sett den "nye" Kappo i sesong 3, eller hvordan Andy Sussman sitt samarbeid med Ben og Cam utviklet seg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Eneste lyspunktet er jo ihvertfall at vi slipper å vente halvannet år på ny sesong.... Men kjedelig nyhet, har virkelig sansen for HTMIIA. Solid serie, likte karakterene og det var alltid noe jeg så frem til å kikke på. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Today, a ray of hope for the New York Entourage and the men who watched it in secret: Mark Wahlberg tells GQ that he and his production team have discussed finding a new home for How to Make It in America. "We're talking about putting it elsewhere," he said of the recently cancelled HBO show. Perennial show-saver DirecTV seems an unlikely match, but maybe Gadzooks has some sort of in-store television station that could sponsor a CRISP revival? What about Wet Seal? And if the dudes actually do make it back on television, is there any way to incorporate Wahlburgers into season three? A CRISP burger joint! Dream big. http://nymag.com/daily/entertainment/2012/01/how-to-make-it-in-america-might-find-a-new-network.html 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå