Gå til innhold

How To Make It In America(USA) - Ny serie fra HBO


Anbefalte innlegg

Gina Gershon fremdeles hot, til tross for at hun er sikkert i 50års alderen nå. Likte den slutten på episoden.

 

Nå burde vel det greiene skje med Kappo snart, hadde vært gøy hvis han i sesong 3 (hvis det blir noe av) blir enda mer av hovedplottet. Da han også trenger cash og etterhvert når rettsaken eller hva søren det greiene rundt han skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte forrige episode, men synes det er et problem at Rene tar såpass stor plass når hver episode varer mindre enn én halvtime. Liker karakteren, men det blir for lite Cam/Ben, og jeg skulle også gjerne sett mer av Rachel/Kappo/Domingo. Problemet ligger vel i at jeg synes jeg får altfor lite. En junkie som bare får halv dose hver eneste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir ganske irritert over at episodene varer så kort ja, blir nesten umulig å nyte serien. Når jeg fant Entourage var det allerede 4-5 sesonger ute, så da gikk det greit, dette her er jo umulig.

 

Rachel er stygg og irriterende som faen, skikkelig sånn escape from reality "lev hver dag som den er den sist" hippi slut. Kappo er awesome, en av de feteste. Liker når hele "gjengene" er samlet; Ben, Cameron, Kappo og Domingo - blir litt for mye bromance mellom Ben og Cameron i blant. Rene er helt okay, men tar muligens litt for mye plass når episodene er så korte. Og fyy faen å deilig Gina Gershon er!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Nest-siste episode av sesongen, kanskje serien i dag.

 

Ikke at HBO har så store grunner til å kansellere serien, da det ville bare vært for å kansellere den på grunn av ikke så store seertall. HBO bryr seg ikke så mye om seertall på en del av seriene sine, dette er for eksempel 3 sesonger av Bored To Death et levende bevis på - Serie jeg vet ikke har gode seertall enten nå, eller tidligere.

 

Det er selvfølgelig litt annerledes med serier som Boardwalk Empire som har en stor produksjonskostnad.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...