Vamos Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fantastisk å være i gang igjen. Tok gjerne et maraton og så hele sesong 1 i dag, før jeg gikk i gang med episoden. Kunne ikke ha blitt gjort bedre med Levels på slutten. DOPE! Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Må si dette er en veldig "feel good" serie, med nok en god episode. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Joe Pantoliano i dagens episode jo, husket ikke helt hvor jeg hadde sett han før, men er jo fra blant annet The Sopranos. Fin episode forøvrig, liker serien mer og mer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Kred for HBO-"veteraner" denne sesongen til serien. God episode i dag, liker hvordan ting går. 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vanvittig kropp på Lake Bell 5 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg elsker Lake Bell. Det eneste problemet med HTMIIA for min del er at det føles ut som hver episode varer i fem minutter. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Litt som med Entourage. Endelig noe spennende, og så slutt.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Lake Bell, nam.. http://www.youtube.com/watch?v=sTKWlb7nsDg 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Å herregud, jeg digger Nicole LaLiberte/Lulu nå. Smokin, retten og sletten. Likte også at Kappo var med en del i episoden. Egentlig favoritten min blant birollene på serien, selv før Guzman. Fin fin episode, slow og cool slik som serien. 1 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Synes det manglet litt på slutten av episoden.. føltes ut som det skulle vært 10 minutter ekstra. Ingen "shit klarer nesten ikke vente til neste episode" -følelse. Bare meg? Ellers var jo resten av episoden knall! Endret 24. oktober 2011 av Scotty Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke sett denne enda, men jeg får alltid følelsen av at man er halvveis ute i episoden når de avslutter. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Joe Pantoliano i dagens episode jo, husket ikke helt hvor jeg hadde sett han før, men er jo fra blant annet The Sopranos. Matrix? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Igjen: Altfor korte episoder. Hvordan ligger det forresten an ifht. til en ny sesong? Kjenner at serien gir meg en ordentlig godfølelse, og vil helst ha en god del mer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Må si jeg koser meg mer med denne enn hva jeg gjorde med Entourage de siste sesongene. Enig angende Kappo. Herlig karakter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare meg som sitter litt sånn små nervøs gjennom nesten hver eneste episode? Man føler liksom at ting kommer til å gå til helvete vært øyeblikk... Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nok en god episode, men Rachel føles litt malplassert for tiden, mer CRISP! Lyst til å skaffe meg en CRISP hoodie! Ble inspirert til å komponere en spilleliste av musikken som er brukt i showet. Check it out! How To Make It In America spilleliste Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, jeg satt å googla CRISP klær i går faktisk. Vil også ha en hoodie! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mix-tapen til HTMIIA Sesong 2 ligger på FB-siden deres, Antonio. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Evt så kan den høres her http://soundcloud.com/howtomakeitinamerica/sets/the-mixtape-volume-2 Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja har hørt mixtapen fra både sesong 1 og sesong 2, begge er fantastiske! Bare tatt de sangene jeg likte best i forhold til stemningen på showet, siden mixtapene bare er en stor lydfil. Levels må være en av de beste outro sangene som er laget til en episode, makan til partystemning den låta gir deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå