Gå til innhold

How To Make It In America(USA) - Ny serie fra HBO

Anbefalte innlegg

Kom over denne tråden for et par dager sia, og det er jeg kjempeglad for!

Digger serien, rett og slett. Kikka innom episode 1, og scenen var da de kjøpte stoffrullen. Utifra dette bestemte jeg meg for å se en episode, og da introen kjørte ble jeg bare solgt. Den setter jo egentlig stemningen og premissene for serien, og hele hipsterfeelen appelerer av en eller annen grunn veldig.

Jeg synes 30 minutter på én episode er litt for kort; ting blir av og til litt presset, men er vel hovedsaklig fordi jeg rett og slett bare vil ha mer. Håper virkelig vi får en til sesong.

Når det kommer til fettern til Cam, Rene, er jeg veldig usikker. Mest av alt fordi jeg har sett Luis Guzmán i så mange filmer nå at halve kunne vært nok - han er jo nesten definisjonen på latin-amerikansk typecast. Men for all del, han spiller godt, og liker ham som nabolagsgangster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

How To Make It In America er fornyet for en andre sesong, offesielt :D

HBO has renewed rookie comedy series "How To Make It In America," starring Bryan Greenberg and Victor Rasuk. Second season will return the production to New York. Developing...

http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/04/hbo-renews-how-to-make-it-in-america.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+live_feed+%28The+Hollywood+Reporter+-+Live+Feed%29

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Var egentlig meningen at serien skulle starte i april. Men HBO vil fokusere på Treme, samtidig som de skal stor-satse på Game of Thrones.

Men nå er det til sommern. Og serien kommer nok til å bli putta inn sammen med sin storebror; Entourage, sammen med True Blood. Så jeg tror HBO nå vil at How To Make It In America skal ta over tronen til Entourage virker det som.

Hører også fra uoffesielle kilder at serien vil ha 12 episoder denne sesongen.

Lenke til kommentar

Ohh.. Jeg digga "How To Make It In America" mega kule urbane scener, fresh klipping og rå humor. Noe av det jeg liker best av alt er at serien viser at livet ikke er så j*vla perfekt hele tiden. At man må jobbe hardt og faktisk ha litt flaks for å få til noe. Serien treffer meg rett og slett veldig.

Fet intro da! med "Aloe Blacc - I Need A Dollar"

Håper også sesong 2 kommer på NRK. Da går det ann å følge med på nett-tv også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Serien er enda ikke fått annonsert en dato enda. Sommer-sesong er hvertfall ingen mulighet nå. Å det virker som serien kommer tilbake til høsten igjen.

For å bringe inn noe nytt, her et interjuv med Bryan Greenberg(Ben) gjorde med MTV:

(Grei tease til sesong 2)

When he’s not helping kids in Africa (do-gooder!), Bryan Greenberg can be found roaming the streets of New York filming the second season of his HBO show, “How to Make It in America.” So what’s in store for his character Ben next season?

“Oh man! Everything gets amped up!” he told Hollywood Crush. “We figured out what works with the show, and the first season of a TV show everyone’s trying to figure it out, but it’s just more comedy. There’s a lot more stuff going on, the stakes are higher. It’s sexier; it’s edgier. This is a tighter show. I’m really excited to see it cut together.”

So what will fans see when it returns later this year? “I just think it’s funnier. The character’s a lot more well-rounded. I don’t want to give anything away but my character, Ben, and my partner, Cam, [Victor Rasuk] we definitely have an opportunity to make our company really big this season… It’s really exciting. And in doing that you have to really define who you are and what your company’s all about. So I’m, like, sort of having an identity crisis this season.”

Given that Ben was a bit of a Debbie Downer last season; he’s letting fans know things are different this time around. “I think he was more down on himself last year. This is Ben 2.0. He’s not mopey anymore. He’s ready for everything. He’s not going to beat himself up anymore. He might try and take a little too much on.”

Følte for å poste denne og.

makeitinamerican.jpg?w=407&h=604

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...