Gå til innhold

How To Make It In America(USA) - Ny serie fra HBO


Anbefalte innlegg

Trenger ikke spoilertagge det. Følger amerikansk sendeskjema(derfor USA), siden serien mest sansynelig ikke starter på Canal+ før hvertfall til høsten.

 

Ikke favorittepisoden min så langt, men likte episoden en del. Manglet Kappo, å litt i overkant mye av eksen til Ben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serien er plukket opp av Canal+ å starta i går(langfredag) kommer garantert til å bli sendt i maraton søndag over to månder ca. ala hva de skal gjøre med Pacific og har gjort med 6-8 episoder av Entourage.

 

Episode 1 kommer i reprise i morgen blant annet(søndag 4 april 13.45 CANAL+ Film HD).

 

Langfredag 2. april vises komiserien ”How to Make It in America”, som i likhet med Entourage er produsert av Mark Wahlberg.
Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

MÅ si jeg digger serien, så det er ganske leit at det kun er 8 episoder denne sesongen. Det føles litt ur som lillebroren til Entourage, men ikke på en dårlig måte. HBO leverer som vanlig, bare synd at de ikke har mer musikk som passer inn i settingen, type up and coming artister som får gjesteopptredener osv. Om fire minutter skal jeg kose meg med episode 8.

Lenke til kommentar

Visste ikke at det bare var 8 episoder før jeg leste det over her. Triste greier! Serien er forøvrig dritbra, men som tidligere nevnt så når den ikke helt opp til Entourage. Siste episode var også veldig bra, selv om jeg følte at 28min ikke var helt nok til å fortelle hele hendelsesforløpet i episoden. Og ja - hva skjer med sitatet over her som kaller HTMIIA for en komiserie? :S

Lenke til kommentar

Så alle episodene av serien i går, og jeg må si, at dette klart går under noen av mine favorittserier :D

Håper at HBO fornyer serien, og at vi får se flere sessonger av HTMIIA :new_woot:

 

Skal også sies at jeg er en skikkelig Entourage fan, og en stor takk til h*n som opplyste om serien i Entourage tråden! :thumbup:

Lenke til kommentar

Chill serie, men det er ikke akkurat komedie og det når ikke Entourage til knærne engang. Synes forøvrig han jalla liksom gangster onkelen (eller hva han er) blir litt platt, går jo ikke an å ha så respekt for en sånn type, er jo på grensa til komisk hele fyren og hele gjengen hans.

Lenke til kommentar

Ja, det er liksom det som er problemet, veit ikke hva man skal tro. På den ene siden har de kjemperesepekt for denne fyren og gjengen hans, noe jeg ikke skjønner hvordan går an med tanke på hvordan de fremstilles (som en gjeng komiske liksom gangstere) :)

 

Men, men, grei serie å slappe av med når man ikke har noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Virker for meg som om de skrev ut Rachel av serien i siste episode. På tide å bli kvitt hu, hadde hun vært litt penere skulle jeg ikke ha klaga ... men.

Lenke til kommentar

Synd at det er så få episoder. Liker virkelig det serien har kommet med hittil. Ble ikke dårligere når Margarita Levieva kom med i serien også. Småforelsket i henne etter Adventureland. :D

 

I tillegg har de en utrolig fet intro i I Need a Dollar. Den hører jeg på utenfor serien også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...