Gå til innhold

How To Make It In America(USA) - Ny serie fra HBO


Anbefalte innlegg

screenshot20100112at101.png

Om serien

Serien er lagd og produseres av Ian Edelman. Med "Entourage-gjengen", Mark Wahlberg, Stephen Levinson, Rob Weiss og Julian Farino med som produsenter. I andre ord, en serie Entourage-fans må få med seg.

 

Serien følger to håpefulle fyrer idet de prøver å jobbe gjennnom New York`s mote-scene, fast bestemt på å oppfylle deres "American Dream". Med hjelp av deres venn Domingo(Kid Cudi), deres gamle skolekamerat David "Kappo"(Eddie Kaye Thomas) og Cam`s fetter Rene(Luiz Guzman).

 

Cast

* Bryan Greenberg as Ben Epstein

* Victor Rasuk as Cameron "Cam" Calderon

* Lake Bell as Rachel Chapman

* Shannyn Sossamon as Gingy Wu

* Eddie Kaye Thomas as David "Kappo" Kaplan

* Scott Mescudi (Kid Cudi) as Domingo Dean

* Luis Guzmán as Rene Calderon

* Martha Plimpton as Edie Weitz

* Jason Pendergraft as Darren Hall

 

Sesong 1 innholder 8 episoder, og det er 2 episoder igjen av første sesongen.

 

Diskuter serien her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig serie så langt, veldig chill å se på. Det jeg ikke visste var at det bare er 8 episoder i sesong 1 nå, så det var litt nedtur. Men får ihvertfall håpe de siste to er veldig gode. Synes episode 6 som kom i går var veldig god, mye som skjedde og endelig fikk Ben litt lady-love. :)

 

Må også nevne at jeg digger Kappo, haha. Han er så jævlig morsom. Cam er kjempechill og selv om det er noe med Ben jeg ikke helt elsker (han stresser vel litt for mye etter min smak)så har jeg troa på at han kommer til å bli likt av meg mer og mer etterhvert i serien. Håper selvfølgelig at denne serien varer lenge og at det ikke bare blir et par sesonger totalt.

 

Når det er sagt så tror jeg ikke denne serien blir en "failure" på noen slags måte pga. MarkyMark og gutta som er med å lage denne her; de vet hva de gjør som vi ser med Entourage. Serien er ikke helt på høyde med Ento selvfølgelig, er ikke samme kjemi mellom skuespillerne osv, men det er jo ikke det serien skal være heller. Good stuff så langt!

 

Gleder meg til neste! :)

Lenke til kommentar

Liker serien godt, merker at det er Entourage-guttene som står bak.

Får Entourage-feelingen, de jobber seg oppover, forskjellen er vel at de starter på bunn og jobber seg oppover, mens i Entourage starter de nokså høyt og jobber seg til topps.

 

Litt merkelig hvordan noen bi-roller har fått så mye oppmerksomhet, spesielt Rachel. Blir litt mye, men kommer kanskje tilbake som en viktigere person senere i serien? Håper ihvertfall på det.

Lenke til kommentar

Ja får også Entourage feelingen. Men liker faktisk denne bedre da den er litt mer jordnær. Ikke bare det at de starter fra bunnen, men også hvordan ting bygger seg opp osv. Noen av karakterene kan det bli litt mye av, mens andre liker jeg veldig godt. Spent på hvordan det går med Rene sitt RastaMasta :p.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Sinnsykt bra serie! Synd at jeg ikke fant ut av den etter at alle sesongene var kommet ... nå må jeg vente på hver eneste episode :( Digger hele feelingen med serien, og at det er så gjennomført bra.

 

Eneste negative jeg har å si om serien er Rachel. Blir litt kjedelig når det er lengre scener med henne. Hadde hun bare vært litt finere skulle jeg ikke klaga på det ^^,

Lenke til kommentar

Har sett de 3 første episodene og det ser veldig bra ut så langt. Ikke helt på Entourage-nivå, men det er det lite som er. Veldig lett å se at de er de samme som står bak i hvertfall.

 

Har vi forresten fått noen dato på sesong 2?

 

Serien er jo enda ikke fornyet, så blir vel litt tidlig å spørre om dato på sesong 2. Uansett blir nok sesong 2 til å bli sendt fra februar 2011. Hvis de da ikke dobbler episoder per sesong å kjører noe annet, og da kommer til å sende en sesong i to deler likt Entourage sin tredje sesong.

Lenke til kommentar

Det jeg egentlig mente å spørre om var når vi kunne forvente en eventuell sesong nr 2. Fant nemlig ikke så mye da jeg søkte etter det på nettet, så derfor lurte jeg på om noen her hadde kommet over noe angående en ny sesong. Regnte med det var noe slikt ja (februar 2011), noe som i mine ører høres litt for lenge ut (tanken på at jeg bare har 5 episoder igjen før det er nesten ett år til jeg får påfyll, er egentlig litt skremmende), men slik er dessverre TV-verdenen. Heldigvis har vi en ny Entourage-sesong å kose oss med i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Fy faen, bare det å lese "ny Entourage-sesong" gir meg chills. Helvete som jeg elsker og savner den serien. Klasse, bare klasse. :D

 

HTMIIA er herlig også, men som du sier, så er det bare så ekkelt å vite at det er bare 2 episoder igjen før det er noe slikt som ett-års pause etter det. Nei, uff, 8 episoder i en sesong er vanskelig altså.

Lenke til kommentar

Ahh, da var ep 7 sett. Fantastisk episode, selvom den slutten var litt kjip. Men hvordan ender det? Altfor kort med bare 8 episoder. Vet ikke hvordan det er med spoilere osv i denne tråden, setter det derfor i en boks selv om det ikke er allverdens:

 

 

 

Liker Rene karakteren bare mer og mer, kult han fikk kjøpt opp Rasta Masta. Kjipt at t- skjortene ble tatt men tipper de finner bilen ganske kjapt i neste episode, er jo ikke verdens mest anonyme bil. Spent på hva som skjer i finalen. Og forresten, liker ikke Rachel. Mye mer sansen for hun andre. Krysser fingrene for at de ikke blir sammen igjen. Ble skuffa når jeg så hun sitte på trappen...

 

 

Endret av And.rs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...