Ferdizz Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei, jeg har tenkt å kjøpe ps3 slim og Battlefield Bad Company 2. Det jeg leiter etter er billige spillpakker/pakker der jeg får med en playstation 3 slim (120gb) + bad company 2 (limited edition eller vanlig, spiller ingen rolle). Jeg vil bruke max 3000 kr og vil helst kjøpe i butikk (ikke bestille på nett, med mindre det er mye billigere på nett). Så ja.. er det noen som vet om gode "pakke-tilbud" ? Takker for svar Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Nei, antagelig ikke, jeg har ikke sett noen slike pakker. Elkjip har pakke med Bioshock 2, det spillet er vel såpass nytt at du kanskje får byttet det inn mot god betaling. Du vil kjøpe i butikk... det er vel bare du som vet hvilke butikker du har i nærheten som selger PS3... Så da greier vel du også å sjekke hjemmesidene til disse butikk-kjedene om de har noe PS3+BFBC2 tilbud. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Du får jo slim til 2595,- på Netshop og 2 489,- på Lefdal Web, spillet koster 379,- hos Lefdal. Om du bor i Oslo har Digital Impuls samme pris som Netshop, samt 250 GB til 2 795,-. Hvis du absolutt må ha en pakke, så har Game en del forskjellige, blant annet Slim + Singstar Vol. 3 + Ratchet & Clank: Quest For Booty + Battlefield: Bad Company 2 til kr 3 149 (pakke 2). Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Elkjøp har ps3 maskin til 2495,- i butikk nå. så da er det bare og ta med BC2, så er du innafor budsjettet ditt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå