Gjest mahavatar Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) I veldig lang tid nå har jeg benyttet meg av jegerdum.com som er en møteplass for folk med webcamera hvor man kan søke spesielle personer og chatte med og "kose seg" sammen med dem på video direkte på cam. Jeg synes dette er utrolig opphissende og blir veldig kåt.. men kan man regne dette som utroskap? Noe mer enn vanlig onani hvor man tenker på andre? Man er jo ikke i noe som helst kontakt med dem annet en at man ser dem på skjermen, og det er jo folk fra hele verden og liten sjans for å treffe på dem. Hva synes dere , er dette utroskap? Er det andre som finner sånt opphissende? -m Endret 23. mars 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg anser det som utroskap, men som i alle de andre trådene som handler om utroskap så er det et subjektivt begrep. Synes du selv at det er ok om din kjæreste sitter og naken-chatter med andre og tar på seg selv? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Over streken ja, men utroskap er noe jeg forbinner med å ha fysisk kontakt, altså sex med en annen person. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bra er det i alle fall uansett ikke. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jajamen. Dårlig skjult reklame her og. Tråd stenges, linker fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg