freshcream Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei, jeg sa opp i jobben min, ba om å få ut feriepengene så fort som mulig. Fikk forskudd på feriepengene, så når jeg skulle få lønn neste måned fikk jeg feriepengene en gang til. Hva er reglene i forhold til dette? MÅ jeg gi de tilbake? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei. Er ikke helt 100% på dette området men mener ganske sikkert at det skal man rapportere og sende tilbake. Evnt om du finner en annen løsning med sjefen din. Det må nok uansett sies i fra om. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) behold pengene og spill dum hvis de finner det ut Endret 23. mars 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 At de har gjort en feil betyr ikke automatisk at du har krav på pengene. Feriepenger er også ofte et såpass stort beløp at det skal mye til for å overbevise om at du ikke har oppdaget det. Og da beholder du bevisst penger du vet du ikke har krav på, og det er ikke lov. Lenke til kommentar
freshcream Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 sjefen har ringt meg og vi har ordnet opp. Problemet er at jeg har brukt litt av pengene, ettersom jeg ikke la merke til at jeg fikk for mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå